וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: פלומן, אג'ידה ואבו זייד בספק למכבי נתניה

מתאוס, גורפינקל ולבאבידי ייעדרו והעולה המפתיעה שוב תתייצב בסגל חסר ביום ראשון. אביטן: "זה לא תירוץ, על כל הקבוצות יש עומס"

אוסטין אג'ידה שוער הפועל חדרה עם השופט איתן שמואלביץ'. שלומי גבאי
יספיק להתאושש בזמן? אג'ידה/שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, סיים לרצות עונש הרחקה של שני משחקים וישוב לעמוד על הקווים ביום ראשון במשחק נגד מכבי נתניה. הקבוצה המפתיעה של העונה תמשיך לסבול מסגל חסר ותיאלץ להסתדר ללא דויד מתאוס ויהב גורפינקל הפצועים ודיא לבאבידי המוצהב. חסן אבו זייד, אנז' פרדי פלומן ואוסטין אג'ידה עדיין לא כשירים לגמרי והם בספק.

המאמן ניסו אביטן אמר: "ידענו מבעוד מועד שחודש דצמבר יהיה קשה ועמוס, אבל הוא עמוס לכולם. יש לנו סגל ארוך וטוב ונצטרך להשתמש בכמה שיותר שחקנים. זה לא משהו שיהווה תירוץ. נגד הפועל רעננה (0:0) לא היה לנו משחק טוב, אבל הדברים הטובים הם שלא ספגנו ולקחנו נקודה יקרה. אנחנו צריכים ויכולים להיראות יותר טוב, בתקווה לעשות את זה מול נתניה, שאני מעריך שיגיעו על מנת לנצח".

אביטן נשאל בנוגע לכך שהאוהדים רואים במשחק נגד מכבי נתניה כמעין דרבי והשיב: "אנחנו מבינים את היוקרה שבעניין, אבל בסוף זה תמיד יהיה משחק כדורגל. אנחנו רוצים להיראות טוב ולהשיג תוצאה טובה שתשים חותם לסיבוב הראשון המצוין שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully