וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה באיסטנבול, צסק"א הפסידה בוויטוריה

גוסטביו איון הוביל את הבלאנקוס לחזרה מפיגור 14 נגד אנאדולו אפס ולניצחון 82:84. הרוסים נוצחו בספרד 76:73, וראו את פנרבחצ'ה נשארת לבד בפסגה בזכות 69:81 על פאו בחוץ

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא משחק גדול שלו, אבל ניצחון חשוב. סרחיו יוי/רויטרס

מחזור מספר 11 ביורוליג הגיע לסיומו הערב (שישי) עם שלושה משחקים. צסק"א מוסקבה רשמה הפסד שני העונה, כשנוצחה בידי באסקוניה בחוץ 76:73. ריאל מדריד חזרה לעצמה עם ניצחון גדול בקאמבק על אנאדולו אפס 82:84 ואילו פנרבחצ'ה עלתה למקום הראשון בזכות ניצחון 69:81 על פנאתנייקוס ביוון.

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 84:82

איזה ניצחון ענק לריאל מדריד, שקוטעת רצף של שני הפסדים ביורוליג ושלושה הפסדים בכל המסגרות. מחזיקת התואר מהעונה שעברה קיבלה את סרחיו יוי בחזרה מפציעה וזה לא הפריע למארחת לשלוט החל מהרבע השני ולברוח ליתרון 14 אחרי שלושה רבעים. אלא שבשלב הזה נכנסו השחקנים המנוסים של פבלו לאסו לפעולה. גוסטבו איון היה המוציא לפועל, ואילו רודי פרננדס ויוי עצמו הצליחו להשלים קאמבק 17 שניות לסיום בדרך לניצחון 82:84.

גוסטבו איון היה המצטיין של ריאל עם 20 נקודות (10 מ-11 מהשדה) ו-11 ריבאונדים כשיוי הוסיף 10 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה. אצל הטורקים, שפספסו הזדמנות לעקוף את ריאל בדרך למקום השלישי, הצטיין אדריאן מוארמן עם 19 נקודות.

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 73:76

הפסק שני לקבוצה הרוסית שרואה איך המקום הראשון שלה נלקח ממנה. צסק"א הייתה קרובה ליריבה הבאסקית לאורך כל המשחק, אך במאני טיים הצליחה באסקוניה לצאת עם ניצחון חשוב כשבשבוע הבא הם יוצאים למשחק חוץ בתל אביב. ונסן פורייה הוביל את באסקוניה עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשטוקו שנגאליה מוסיף 15 משלו. מנגד אצל צסק"א, שבשבוע הבא תארח בדרבי את חימקי, הצטיין אלק פיטרס עם 20 נקודות. נאנדו דה קולו רשם משחק נפל עם 2 נקודות בלבד.

פנאתנייקוס - פנרבחצ'ה 81:69

את המקום הראשון בטבלת היורוליג תופסת הקבוצה הטורקית שעבדה קשה באתונה אבל נשארה היחידה עם הפסד בודד. ז'ליקו אוברדוביץ' הגיע למקום שהיה לו בית במשך שנים רבות, ונעזר ברבע ראשון ורביעי מצוינים אותם ניצח ב-8 נקודות הפרש כל אחד כדי לנצח את ההתמודדות. מנגד היוונים עם הפסד שישי העונה, לא רחוקים בכלל ממכבי תל אביב ומחפשים פתרונות כדי להפוך את פתיחת העונה המאכזבת שלהם. ניקולה קאליניץ' עם 18 נקודות וג'ופרה לוברן עם 16 משלו הובילו את פנר, מנגד בפאו 14 נקודות ו-7 אסיסטים לניק קלאת'יס לא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully