וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 71:73 את דרושאפקה עם קאמבק מפיגור 16

הצהובים חזרו מפיגור 61:45 עם רבע אחרון של 9:22 וכשהטורקים קולעים סל שדה אחד בלבד ביותר מ-12 הדקות האחרונות. ג'ון דיברתולומאו בלט עם 13 נקודות, ג'וני אובריאנט קלע 12 וקלט 14 ריבאונדים, זוסמן סיפק חסימה מכרעת במהלך האחרון

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
קיבל כבוד מהאקסית. ווילבקין/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

לראשונה העונה מכבי תל אביב השיגה שני ניצחונות ברציפות ביורוליג. הצהובים חזרו הערב (חמישי) מפיגור 61:45 מול דרושאפקה החלשה וניצחו 71:73 עם רבע אחרון טוב מבחינה הגנתית וגם כמה שלשות מרשימות מאוד. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שיפרה את מאזנה ביורוליג ל-8:3 ובשבוע הבא מגיעה באסקוניה ליד אליהו. ג'ון דיברתולומאו בלט אצל הצהובים עם 13 נקודות, כולל שתי שלשות יקרות במאני טיים (אחת לפני הבאזר ברבע השלישי ועוד אחת ברבע האחרון). ג'וני אובריאנט היה טוב עם 12 נקודות ו-14 ריבאונדים למרות שביצע בצורה מיותרת שתי עבירות מהירות ברבע האחרון ויצא עם חמש עבירות חמש דקות לסיום המשחק. קנדריק ריי קלע 10 נקודות, כולל שתי שלשות קשות במאני טיים. סקוטי ווליבקין היה חלש מאוד עם 11 נקודות באחוזים רעים (4 מ-17 מהשדה), 3 איבודים וגם נחסם 3 פעמים. כנראה התרגש מהמפגש מול האקסית ומהטקס שערכו לכבודו לפני פתיחת המשחק. יובל זוסמן סיפק חסימה מכרעת ממש בשנייה האחרונה, שמנעה מהטורקים להשוות. את הטורקים הוביל מייקל אריק, שטחן את הגבוהים של מכבי תל אביב בצבע בשלושת הרבעים הראשונים וסיים את המשחק עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חסימות. דרושאפקה, אגב, כבר במאזן 10:1 ונותרה הקבוצה בעלת המאזן הרע במפעל.

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
קלויארו וקיין חוגגים את הניצחון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה כל-אמריקאית עם סקוטי ווילבקין (שפוגש את האקסית), דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק.

האולם הקטן באיסטנבול לא קרוב להיות מלא בכלל. המשחק נפתח טוב מבחינת המארחת, שעלתה כבר ל-6:11 ולאחר מכן ל-10:14 אחרי שלשה של ג'ון דיבלר מהפינה. אבל שלשה של ג'וני אובריאנט ועוד קליעה שלו מהצד סידרה 14:15 למכבי תל אביב. אובריאנט עשה עוד מהלך אישי וקלע מתחת לסל, אבל טוני דגלאס קלע שלשה בצד השני ובסוף רבע די חלש זה 17:17.

הרבע השני היה חלש מאוד, שתי הקבוצות איבדו בלי סוף והחטיאו המון. בשלב מסוים דרושאפקה עלתה ל-32:37 עם שלשה של דגלאס, אבל נקודות של דיברתולומאו ויובל זוסמן צימקו ל-36:37. לפני המחצית הצליחה דרושאפקה לברוח שוב כשהיא מגיעה כבר לשבע חסימות, כולל אחת יפה מאוד של מייקל אריק על ג'ייק כהן. בצד השני סקוטי ווילבקין לא נראה מי יודע מה מול האקסית ונועל מחצית עם 2 נקודות באחוזים רעים (1 מ-8 מהשדה), אסיסט, איבוד ונחסם שלוש פעמים. אחרי 20 דקות זה 36:42 לדרושאפקה.

הטורקים פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 2:9 כשמכבי תל אביב מאבדת בלי סוף כדורים. שלשה של קנדריק ריי עצרה מעט את הדימום וקבעה 41:51. החגיגה של הטורקים לא נגמרה ומייקל אריק חגג בקלות על טאריק בלאק בצבע כשהוא מוביל את המארחת ל-45:61. סקוטי ווילבקין המשיך לגרום בעיקר נזק לצהובים, אבל דיברתולומאו השאיר אותם בעניינים ובתום הרבע זה רק 51:62 לדרושאפקה אחרי שלשה של הרכז עם הבאזר.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע האחרון עם מטח שלשות כשווילבקין נכנס לעניינים עם שתיים וג'וני אובריאנט לוהט והשניים הובילו את מכבי תל אביב עד פיגור שתיים בלבד, 63:65. דווקא בשלב הזה אובריאנט ביצע עבירת תוקף ואחת בהגנה ונפרד מהמשחק חמש דקות לסיום עם חמש עבירות. מכבי תל אביב המשיכה במומנטום ובעיקר בעבודה הגנתית טובה שתקעה את דרושאפקה על סל שדה אחד בלבד ביותר מ-12 הדקות האחרונות. בסופו של דבר ואחרי עבירה בלתי ספורטיבית מיותרת לחלוטין של רול לפני הסיום זה 71:73 למכבי תל אביב שמשיגה ניצחון שני ברציפות ביורוליג לראשונה העונה. יובל זוסמן ביצע מהלך יפה כשחסם את מקאלום ממש שניות לסיום המשחק ומנע הארכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חסימה יקרה מעט לפני הסיום. זוסמן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לדרושאפקה: מייקל אריק 20, 6 ריבאונדים ו-3 חסימות, טוני דוגלאס 14 ו-6 אסיסטים, מרקל בראון 9, ריי מקאלום 8, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, זאניס פיינרס 5, אמירצ'אן קוסוט ודוגוס אוזדמירוגלו 4, ג'ון דיבלר 3, אוגוס סבאש 2 (1 מ-6 מהשדה).

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 13 (3 מ-3 לשלוש), ג'וני אובריאנט 12 ו-14 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 11 (4 מ-17 מהשדה), קנדריק ריי 10, טאריק בלאק 10, 8 ריבאונדים ו-5 חסימות, מייקל רול 8, דיאנדרה קיין 4 ו-8 ריבאונדים , אנג'לו קלויארו 3 ו-5 ריבאונדים, יובל זוסמן 2.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוגגים את הניצחון. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully