וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה: "יובל נעים עשה לנו הרבה מאוד צרות"

4.12.2018 / 6:48

הצהובים לא מזלזלים לרגע במ.ס. אשדוד (20:30, ספורט3) ומתכוננים למפגש בין נעים לקרויף שלכבודו ייערך טקס ("מעריכים אחד את השני"). אמאדור יחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שאיבדה שתי נקודות חשובות נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (1:1), רוצה מכבי תל אביב לחזור לנצח והערב היא תפגוש את מ.ס. אשדוד (שלישי, 20:30, ספורט3). הקבוצה מעיר הנמל אמנם מדורגת בחלק התחתון של הטבלה, אבל בקרית שלום לא מזלזלים ביריבה.

"יובל נעים עשה לנו צרות בשנתיים האחרונות עם הפועל אשקלון", אמרו הבוקר במכבי תל אביב, "בעונה שעברה היה 2:2 באשקלון ולפני שנתיים בדיוק 0:0 בנתניה באחד המשחקים האחרונים של שוטה ארבלדזה כמאמן מכבי תל אביב. בוא נגיד שג'ורדי קרויף, שיזכה הערב לטקס הוקרה לפני המשחק, זוכר היטב את המפגשים מול יובל. יש ביניהם הערכה גדולה".

אלי דסה וז'איר אמאדור שלא פתחו כבר זמן רב, אמורים לעלות בהרכב של ולדאן איביץ'. המאמן הסרבי טען בסיום המשחק האחרון כי הושבתו של דסה על הספסל נובעת מיכולתו הטובה של מאור קנדיל וכי אין קשר לעובדה שדסה מסרב לחדש חוזה בתנאים שמכבי תל אביב מציעה לו. הערב כאמור צפוי דסה לחזור להרכב בגלל רצונו של המאמן הסרבי לאפשר מנוחה ורוטציה לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת הקרובה.

אמאדור שאיבד את מקומו בהרכב בגלל פציעה ולאחר מכן לא הצליח לתפוס אותו בחזרה, אמור לפתוח גם כי במכבי תל אביב מבינים שאי אפשר לייבש אותו כל כך הרבה זמן והוא חייב לחזור לכושר משחק.

רוסלן ברסקי יפתח בעקבות הניתוח שעבר דן גלזר במוצאי שבת. בהתקפה עשוי עומר אצילי לקבל מנוחה ולהתחיל את המשחק על הספסל. ארון שוינפלד מועמד לפתוח בהרכב במקום איתי שכטר שגם יקבל דקות מנוחה.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. ברני ארדוב
יוכיח שמקומו ב-11? אמאדור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully