וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר נותח במפשעה וייעדר 10-14 יום

2.12.2018 / 12:29

הקשר נפצע בשבת. בקבוצה טענו שהתיקו של הפועל באר שבע הוריד את הדריכות. איביץ' מכחיש: הספסול של דסה לא קשור לבעיות במו"מ

קובי אליהו

(עדכון ראשון: 7:23)

1. "התיקו של באר שבע פגע בהכנה המנטלית"

"אני מאמין שהשחקנים שלי מבינים כשאני אומר להם שהם צריכים להסתכל על עצמם ולא על היריבות שלנו", כך אמר אמש (שבת) ולאדן איביץ' כשנשאל אם הוא מרגיש שהתיקו של הפועל באר שבע מול הפועל חדרה לפני ה-1:1 של מכבי תל אביב אמש במושבה, הוא זה שפגע מאוד בהכנה המנטלית של שחקניו למשחק מול מכבי פתח תקוה. מאמן מכבי תל אביב לא מאמין שיש קשר בין הדברים, אבל אחרים במועדון הודו אמש שברגע שהפועל באר שבע איבדה את הניצחון מול חדרה בטרנר, זה עשה משהו, אפילו בתת מודע, לשחקנים של מכבי תל אביב שעלו למשחק קצת שאננים ופחות חדורי מוטיבציה לניצחון.

"ברור שזה משפיע", אמר גורם במועדון. "בטוח שהמאמן מזהיר ומדבר על זה שלא צריך להסתכל על התוצאות של באר שבע, אך עדיין יש משהו שקורה כאשר באר שבע מאבדת שתי נקודות בבית. פתאום יש נינוחות כזו שמתבטאת בסוף גם באובדן נקודות אצלנו ועוד עם השריקה לסיום כאשר אי אפשר לתקן".

עוד בנושא

בדקה ה-94: מכבי תל אביב ספגה וסיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה
דור פרץ: "ספגנו שער מבאס, אבל זה לא השבוע להוריד את הראש"
אורוש ניקוליץ' הקדים את סיום חוזהו, ינחת בישראל באמצע דצמבר

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ' מכחיש: ספסול דסה והקרדיט לקנדיל מקצועיים בלבד/קובי אליהו

2. איביץ': "זה שגעון. אין קשר בין ספסול דסה למו"מ"

בעוד ששרן ייני ודור פרץ חזרו ישירות מנבחרת ישראל להרכב מכבי תל אביב, אלי דסה ממשיך לשבת על הספסל. "אני לא קובע את ההרכב שלי לפי ההרכב של נבחרת ישראל", אמר אמש איביץ'. "מה הסיבה שאלי דסה לא פתח? הסיבה היא קנדיל שמגיע בכל אימון ונותן 100 אחוז מאמץ". כשנשאל מאמן מכבי תל אביב האם יש קשר בין ספסולו של דסה לעובדה שהוא לא מחדש חוזה על פי התנאים שהציעה לו מכבי תל אביב, אמר הסרבי: "אין קשר. זה שגעון. אין שום סיכוי שאני אקבל החלטה לפי משא ומתן שנעשה עם השחקן לעונה הבאה. אני עוקב אחרי כל השחקנים. קנדיל שיחק טוב והוא בכושר טוב ולכן הוא פתח כמגן ימני".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נח על זרי הדפנה? שכטר/קובי אליהו

3. שכטר מתייבש. שוינפלד לא רוצה לעבור קבוצה

אורוש ניקוליץ' יחתום במכבי תל אביב, אבל במועדון מחפשים גם חלוץ מטרה שיחזק את ההתקפה. בינתיים ממשיך איתי שכטר להתקשות מול השער. הגול האחרון של שכטר הובקע ב-22 בספטמבר במשחק הליגה מול מכבי נתניה. מאז הוא לא מוצא את הרשת. בסביבתו טענו אתמול כי אין קשר בין הבצורת שלו לעובדה שאין עליו איום מבחוץ. "מי שמכיר את איתי יודע כמה הוא חיובי וכמה הוא רוצה לכבוש ולנצח בכל משחק", אמר מקורב לשכטר. "הוא ממש לא נח על זרי הדפנה וממש לא מרגיש נוח בלי חלוץ שמאיים עליו מהספסל. פשוט הכדורים לא נכנסים לאיתי". אגב, ארון שוינפלד הבהיר אתמול שהוא לא מתכוון לוותר על מקומו במכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב. "טוב לי במועדון ואני לא מתכוון לעזוב בחלון ההעברות הקרוב לשום קבוצה", הבהיר שוינפלד.

שחר פיבן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך להרוויח את הדקות. פיבן/ברני ארדוב

4. אמאדור לא רואה מגרש. פיבן ממשיך לבלוט

איביץ' ממשיך להשאיר את ז'איר אמאדור על הספסל ולא לעשות חשבון לעובדה שהושקעו הרבה מאוד כספים בהבאת הבלם מספרד. גם אתמול נתן איביץ' קרדיט לשחר פיבן וקיבל ממנו משחק מצוין. פיבן לקח את ההזדמנות הזו מאיביץ' ושחקנים כמו יהונתן כהן ומתן חוזז יכולים רק לקנא בבלם שקנה לעצמו מקום במכבי תל אביב לעוד הרבה שנים.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצליח היכן שקרויף נכשל? איביץ'/קובי אליהו

5. איביץ' ינסה להתאושש מול נעים שלקח נקודות לקרויף

מאז הכישלון במוקדמות הליגה האירופית, הלך לאיביץ' כמעט כל קלף בליגת העל. כל החלטה בהרכב היתה בינגו. כמעט כל חילוף היה במקום. אתמול, בפעם הראשונה, גם המזל לא היה לצידו. בסיום המשחק הוא אמר שאחרי פגרת הנבחרת והשזרוע, מכבי תל אביב לא חזרה כמו שצריך. למזלו יש לו את מ.ס אשדוד מחרתיים בנתניה והוא יחזור לנצח, אבל יובל נעים לקח הרבה נקודות עם הפועל אשקלון לג'ורדי קרויף ואולי הוא מכין שוב הפתעה למכבי תל אביב.

6. גלזר ייעדר 10-14 יום

דן גלזר נפצע במהלך המשחק אתמול וכבר הלילה נותח בבית החולים "איכילוב". גלזר צפוי להיעדר כ-10-14 יום והוא ייעדר בוודאות מהמשחקים נגד מ.ס אשדוד ובני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully