וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "ספגנו שער מבאס, אבל זה לא השבוע להוריד את הראש"

1.12.2018 / 23:33

קשר מכבי תל אביב היה מאוכזב מה-1:1 מול מכבי פתח תקוה והשער בדקה ה-93. איביץ': "אנחנו צריכים ללמוד מזה". אלישע לוי: "אם יש מגיע, אז לנו הגיע"

קובי אליהו

שער של תומאש סיבוק בדקה ה-93 קבע הערב (שבת) 1:1 בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. עוד קודם לכן דור פרץ סידר לצהובים יתרון עם נגיחה בדקה ה-23.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "כתבו דברים על אנשי הצוות שלנו, שאני לא מסתדר איתם, דברים שהם לא נכונים". לגבי המשחק אמר: "זה הכדורגל, החמצנו הרבה מצבים לכבוש את השער השני, אז נענשנו. אנחנו צריכים ללמוד הרבה מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה. הליגה ארוכה, יש הרבה זמן. המשחק מול אשדוד ביום שלישי יהיה קשה, נעשה הכל כדי לנצח".

קשר הצהובים דור פרץ הוסיף: "תחושת אכזבה, מבאס לקבל גול בדקה כזאת. אבל אני חושב שאנחנו צריכים ללמוד מזה, איך ממשחק בינוני לוקחים נקודות, ומפה ממשיכים הלאה, זה שבוע חשוב בשבילנו. אם לא לקחנו את הנקודות, כנראה שלא הגיע לנו. זה לא שבוע ליפול, אנחנו ממשיכים קדימה למשחק הבא ביום שלישי. אין הרבה זמן, צריך להתכונן לאשדוד. כל משחק הוא קשה בפני עצמו, ונביא את המקסימום גם למשחק הבא".

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי: "אם יש מגיע בכדורגל, אז הגיע לנו. בחצי השני לחצנו גבוה, הגענו ליותר הזדמנויות, הבאנו יותר שחקנים להתקפה, וכבשנו בדיוק ברגע הנכון. כבשנו נגד הקבוצה הכי טובה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה, והשגנו נקודה שחשובה לביטחון שלנו ולמצבנו בטבלה. שמח שחזרנו מהפגרה מעודדים ורעננים.

"השער הזה היה מאוד חשוב. לא לא להפסיד, כי זה לא חשוב מול מי אנחנו משחקים - אנחנו תמיד רוצים לנצח. מכבי היו יותר טובים בחצי הראשון, בחצי השני היינו אנחנו הרבה יותר טובים. ואני שמח שבבית לעיני האוהדים שלנו היה להם קצת נחת. אני לא זוכר צפיפות כל כך גדולה בין הפלייאוף העליון לתחתית. אנחנו נלחמים כמו כולם על כל נקודה, וזה מה שנמשיך לעשות".

עוד בנושא:

שער של סיבוק בדקה ה-93 קבע 1:1 בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
דור פרץ המאוכזב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully