וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים אופטימי אבל יודע: העונה תקום ותיפול על עומר דמארי

3.12.2018 / 8:33

מאמן הפועל תל אביב הצהיר: "בטוח שנצא מהמצב הזה מהר", אבל גם הוא יודע שזה תלוי אך ורק בחלוץ. והאם הוא חוזר בו מההצהרות על פלייאוף עליון?

1. כשכל ספיגה מונעת אפשרות לנצח

הפועל תל אביב מבולבלת אחרי ה-1:1 אמש (ראשון) עם מכבי נתניה: מצד אחד, אופיר חיים יכול להיות מרוצה מהמחמאות שקיבל בסיום המשחק, גם ממכבי נתניה שהודתה שהאדומים הפגינו עליונות. מצד שני, גם במשחק כזה הקבוצה לא מצליחה לנצח ומסייימת רק בתיקו.

גם אחרי הופעת הבכורה על הקווים המשיך חיים לשבח את קודמו בתפקיד קובי רפואה ואמר ש"הוא השאיר קבוצה מצויינת, מאומנת, עשה עבודה מעולה". הוא לא אמר את זה מתוך נימוס, אבל זו גם הבעיה של הפועל תל אביב: גם כשהקבוצה מאומנת, עומדת טוב, עדיפה על היריבה ומגיעה להרבה מצבים - היא לא מבקיעה יותר משער אחד ולא מנצחת.

שישה שערים ב-11 משחקים, אפילו לא משחק אחד עם יותר מכיבוש אחד - זהו המאזן העגום של האדומים. נכון להיום בכל משחק שהפועל תל אביב סופגת, היא תרד מקסימום עם נקודה. אופיר חיים אמר בסיום ש"אני מקווה שבפעם הבאה שנוביל 0:1 נעשה גם את ה-0:2 ואז החיים שלנו יהיו קלים יותר", אבל בין האמירות הללו לבין התוצאות בשטח יש מרחק גדול.

עוד בנושא

עומר דמארי כבש, אך הפועל תל אביב סיימה רק ב-1:1 עם נתניה
אופיר חיים: "קובי בנה פה קבוצה מצוינת, אנחנו ננצח עוד הרבה"
דרושים גולים וחיוכים: ההזדמנות של אופיר חיים בהפועל תל אביב

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שומר על חיוך ואופטימיות. אופיר חיים/קובי אליהו

2. עומר דמארי חוזר לחייך, והפועל תל אביב זקוקה לו יותר מתמיד

הפועל תל אביב ממשיכה לתלות תקוות בעומר דמארי. אתמול הוא כבש והיה קרוב מאוד לצמד. אך אצל דמארי זה יותר מזה - עם תחילת הפגרה הוא החלים מהפציעה וחזר לאימונים מלאים, הציג יכולת טובה מאוד, הבקיע במשחק האימון מול מרמורק ואפשר היה לראות שגם החיוך חוזר.

בשלוש השנים האחרונות הפציעות הקטנות, אלו שלא אפשרו לו להתאמן או לשחק חודשיים ברצף, עצרו את דמארי. אופיר חיים יכול לקוות, להאמין ולעשות שינויים מקצועיים, אך בסגל הנוכחי של הפועל התלות ברגליים של דמארי היא אדירה. השחקן היחיד בסגל ששווה מספר דו ספרתי של שערים בעונה, הוא גם זה שעליו תקום או תיפול הקבוצה.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
היחיד שמסוגל לכבוש למעלה מ-10 שערים. דמארי/קובי אליהו

3. אופיר חיים בטוח: "מהר מאוד נצא מהמצב הזה"

"אני נמצא בקבוצה תקופה קצרה. הכל קרה מהר, ובשלב הזה עובדים על עמידה נכונה ומעברים נכונים", סיכם אופיר חיים את השבוע הראשון בתפקיד. "היום התמקדנו בהנעת כדור ובלחץ גבוה, אני מאמין בלהיות כמה שיותר קרוב לשער ולחטוף כדורים וזה עבד לנו. אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק הזה, אבל אופטימיים לעתיד. המיקום קצת מאכזב עכשיו, אבל מהר מאוד נצא מהמצב הזה. יש לנו ארבעה משחקים תוך פחות משבועיים ואין לנו סגל ענק, אבל נעמוד בזה".

במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר הצהיר חיים שהפועל תל אביב מסוגלת להיאבק על מקום בפלייאוף העליון, אבל אמש הוא כבר נשמע אחרת. "אני לא מדבר על פלייאוף עליון, רק על המשחק נגד מכבי פתח תקוה. אמרתי שבעתיד הקבוצה הזאת שווה פלייאוף עליון כי אני לא מפחד מלהציב מטרות לעצמי ולקבוצה, ככה חונכתי, לשאוף כמה שיותר גבוה. כרגע אנחנו במקום שיורדים ליגה ואני לא חושב שזה המקום הריאלי של הפועל. אני כן חושב שצריך לשאוף גבוה יותר, וזה מתחיל בהצבת מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully