וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון גברה 0:2 על הפועל קטמון

הדרומיים הפתיעו את המוליכה, הירש (64) ומשעלי (91) כבשו, מלכה הורחק אצל האדומים (71). נס ציונה ניצחה את הפועל פתח תקוה 0:1

אתר רשמי

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד הפועל אשקלון המדורגת רביעית הפתיעה את המוליכה הפועל קטמון וניצחה אותה 0:2. הפועל פתח תקוה האחרונה נכנעה לסקציה נס ציונה 1:0, הפועל מרמורק עם המאמן החדש אורי קרגולה עדיין ללא ניצחון אחרי הפסד 0:2 לבית"ר תל אביב.

עדן שרם שחקן הפועל קטמון מאוכזב. לירון מולדובן
משחק מאכזב לקטמון. עדן שרם/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל קטמון 0:2

החבורה של ליאור זדה קיבלה הזדמנות להגדיל את הפער מהמקום השלישי לתשע נקודות, אבל לא הצליחה להתעלות במשחק חוץ מאתגר באשקלון ונכנעה למארחת. שחר הירש כבש ראשון (64), אליאור משעלי קינח אחרי התקפה קבוצתית יפה (91). אבי מלכה ראה את הכרטיס האדום בשורות הירושלמים (71). הדרומים ממשיכים לדבר חזק בצמרת ועלו למקום השלישי.

עוד באותו נושא

לאומית: בני לוד הפתיעה את נצרת עילית, הפועל כפר סבא שמרה על המקום השני

לכתבה המלאה

הפועל פתח תקוה - סקציה נס ציונה 1:0

הבור של הפועל פתח תקוה הולך ונהיה עמוק יותר. החבורה של מסאי דגו רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון והיא כעת במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, שש נקודות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי הישארות. נס ציונה המשיכה את הכושר הנפלא שלה הודות לשער מאוחר של רז שטיין (87), עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה ברגל כחולה והוסטה פנימה.

שגיא דרור שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הפועל פתח תקוה תעשה סוף לרצף האכזבות? שגיא דרור/קובי אליהו

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל מרמורק 0:2

לא ככה קיווה לפתוח אורי קרגולה את הקדנציה שלו בהפועל מרמורק, אבל זה המצב כשאתה מגיע לקבוצה החלשה ביותר בליגה, היחידה שעוד לא רשמה ניצחון העונה. אילון אלמוג כבש ראשון למארחת (17), יוג'ין אנסה הכפיל (92). בית"ר תל אביב/רמלה התקרבה מרחק נקודה מהפועל עפולה שבמקום השישי, מרמורק בדרך הבטוחה לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully