וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הפתיעה את נצרת עילית, הפועל כפר סבא שמרה על המקום השני

הקבוצה של הוכנבוים אכזבה עם הפסד ביתי 2:1. אפריאט (22) סידר לירוקים 0:1 בעכו, 1:1 להפועל עפולה נטולת אופיר חיים בראשון לציון

חיים איצרין שחקן הפועל כפר סבא חוגג. קובי אליהו
עדיין במקום השני. איצרין/קובי אליהו

אחרי פגרה ארוכה, הליגה הלאומית חזרה היום (שישי) ללאומית עם חמישה משחקים שהוציאו לדרך את מחזור 13. הפועל נצרת עילית היא המאכזבת הגדולה עם הפסד ביתי של 2:1 לבני לוד. הפועל כפר סבא אמרה תודה והגדילה ממנה את הפער במקום השני אחרי 0:1 על הפועל עכו.

seperator

הפועל עכו - הפועל כפר סבא 1:0

סגנית המוליכה הבטיחה שבוע נוסף במקום השני והעמיקה את המשבר של עכו, שסופרת ניצחון אחד בלבד בעשרת משחקיה האחרונים. יהב אפריאט התכבד בשער היחיד במשחק, בדקה ה-22.

עוד באותו נושא

אופיר חיים עזב את הפועל עפולה ומונה למאמן הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

הפועל נצרת עילית - בני לוד 2:1

המומנטום שהחל לפני הפגרה עם שני ניצחונות נקטע בגדול, עם הפסד מפתיע מאוד מול אחת הקבוצות החלשות ביותר בלאומית בחודשיים האחרונים. יניב מזרחי העלה את האורחת ליתרון בלתי צפוי בדקה ה-11, אוהד רבינוביץ' איזן (34), אך מוראד אבו ענזה אמר את המילה האחרונה (84).

גיא דיין שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
נצרת עילית נעצרה. גיא דיין/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:1

במשחקה הראשון ללא אופיר חיים, השיגה עפולה נקודה ורשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד מול הקבוצה מעיר היין (אם כי לא מדובר בהמשך ישיר של ה-1:4 הגדול מהגביע). תומר סוויסה העלה אותה ליתרון מוקדם (8), אולם גיל יצחק השווה (31).

הפועל איכסל - הפועל רמת גן 1:0

משחק התחתית בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה איומה והתאוששו במעט הוכרע ממש בדקה התשעים, מרגלו של עדן הרשקוביץ, אחרי שגיאה גדולה של דלה איינוגבה שיצא משערו. ציון צמח החמיץ פנדל לזכות המארחת בדקה ה-11.

הפועל ניר רמת השרון - אחי נצרת 0:2

המגמה נמשכת: אחי נצרת, שלא ניצחה את רמת השרון בחוץ מאז מאי 2005, שוב לא עשתה זאת, והפסידה בפעם הרביעית ברציפות בגרונדמן. יניב מזרחי (11, 60) כבש ורמת השרון יכולה להתחיל ולהסתכל אל עבר החלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully