וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן איבדה את המאזן המושלם אחרי 2:2 בבורדו

שער שוויון של המחליף קורנליוס (84) גרם לאלופה לאבד נקודות ראשונות אחרי 14 ניצחונות. ניימאר ואמבפה כבשו. תיקו מאכזב למארסיי

שחקני בורדו חוגגים עם אנדראס קורנליוס. רויטרס
עשה סטופ לרצף של פריס סן ז'רמן. אנדראס קורנליוס/רויטרס

ההפסד של פ.ס.ו איינדהובן לפיינורד בליגה ההולנדית בצהרי היום (ראשון) הותיר את פריס סן ז'רמן כמושלמת היחידה באירופה, אבל כמה שעות לאחר מכן גם אלופת צרפת איבדה נקודות ראשונות עם 2:2 דרמטי בחוץ מול בורדו, במשחק שחתם את המחזור ה-15 בליג 1. מארסיי לא הצליחה לכבוש ב-0:0 הביתי מול ריימס, שטרסבורג הביסה את ראן 1:4 בחוץ, וטולוז חזרה מפיגור 2:0 ב-10 שחקנים ל-2:2 ביתי מול דיז'ון.

ניימאר (מימין) חוגג עם דני אלבס שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
שער תוצרת ברזיל. ניימאר חוגג עם דני אלבס/רויטרס

בורדו - פריס סן ז'רמן 2:2

תומאס טוכל רצה להעניק מנוחה לניימאר וקיליאן אמבפה אחרי הניצחון הקריטי על ליברפול בליגת האלופות, שני הכוכבים רצו לשחק והם גם כבשו, אבל זה לא הספיק כדי לשמור על המאזן המושלם של האלופה הצרפתית. בזמן שאדינסון קבאני נותר על הספסל, דני אלבס קיבל מקום בהרכב ובישל בדקה ה-34 לניימאר שהמשיך מהאוויר פנימה והפך לשחקן שהגיע הכי מהר ב-45 השנים האחרונות ל-30 שערים בליג 1 (אחרי 32 משחקים בלבד). אבל בורדו ידעה שזו ההזדמנות לעקוץ את פריס סן ז'רמן, הגיעה למצבים וחזרה עם ג'ימי בריאן הוותיק, שמצא את הרשת בדקה ה-53 עם שערו השישי בקריירה מול המוליכה - המוביל מבין השחקנים הפעילים. קיליאן אמבפה קיבל כדור נהדר מיוליאן דראקסלר בדקה ה-66 וכבש את ה-12 שלו העונה (מלך השערים בחמש הליגות הבכירות) אבל בורדו הכינה עוד הפתעה אחת ובדקה ה-84 המחליף אנדראס קורנליוס, בסך הכול שש דקות על המגרש, נגח פנימה בעזרת הדיפה לא טובה של אלפונס אראולה. אחרי 14 ניצחונות, לפ.ס.ז' יש תיקו ראשון.

עוד באותו נושא

ליון חזרה מ-2:0 ל-2:2 בליל, מונאקו שוב הפסידה

לכתבה המלאה
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן מקבל טיפול, המאמן תומאס טוכל מימינו. רויטרס
תומאס טוכל לא אהב את היכולת, אנחל די מריה נזקק לטיפול/רויטרס

מארסיי - ריימס 0:0

מלכת תוצאות ה-0:0 של הליגה חילצה את החמישי שלה העונה בסטאד ולודרום, שם מארסיי לא השכילה לכבוש למרות 72 אחוזי החזקה בכדור ו-15 ניסיונות הבקעה. השוער אדואר מנדי הצטיין עם עצירות מול עדיל ראמי ודימיטרי פאייה במחצית הראשונה, והמשיך לתסכל את המארחת גם במחצית השנייה, בדרך לשער נקי תשיעי שלו העונה. מארסיי נותרה במקום החמישי.

משחקים נוספים

ראן - שטרסבורג 4:1
לראן: איסמעילה סאר (9). לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (20), ז'ונאס מרטן (32 ו-50 בפנדלים), פאבלו מרטינז (77)

טולוז - דיז'ון 2:2
לטולוז: מקס גראדל (72), ארון לייה (77), השוער בטיסט רנה הורחק מול האקסית (5). לדיז'ון: נאיף אגרד (24), מהדי עבייד (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully