וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חזרה מ-2:0 ל-2:2 בליל, מונאקו שוב הפסידה

לואיק רמי הצטיין מול קבוצת נעוריו עם שער ובישול, אבל ברטרן טראורה ומוסא דמבלה דאגו להשוות. מונפלייה שנייה אחרי 1:2 בנסיכות

מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
מנע הפסד בקאמבק של ליון. מוסא דמבלה/רויטרס

ליל קיוותה לנצל הערב (שבת) את העייפות של ליון אחרי התיקו הדרמטי שלה מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, אבל האורחת ביצעה קאמבק מרשים ושוב רשמה את אותה תוצאה - 2:2. מונפלייה עקפה את שתיהן ועלתה למקום השני עם 1:2 על מונאקו בחוץ. המחזור ה-15 בליגה הצרפתית החל עם 0:3 של סנט אטיין על נאנט ביום שישי.

מונאקו - מונפלייה 2:1

עוד הפסד למונאקו האומללה, שנותרה קבורה מתחת לקו האדום. יורי טילמאנס דווקא העלה את החבורה של תיירי הנרי ליתרון בדקה ה-42, אבל גאטן לאבורד ופטאר שקולטיץ' ביצעו מהפך מאוחר בדקות 81 ו-86 בהתאמה. בזכות הניצחון מונפלייה חזרה למקום השני.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

ליל - ליון 2:2

רצף המשחקים ללא הפסד בכל המסגרות של ליון התארך לתשעה בזכות קאמבק מרשים בסטאד מטרופול. לואיק רמי, החלוץ שגדל בליון ושיחק בה לפני יותר מעשור, קיבל הזדמנות מחודשת בהרכב המארחת והחזיר עם משחקו הטוב ביותר העונה. רמי כבש בבעיטת יעף בדקה ה-17 אחרי הכנה של המגן הימני מחמט צ'ליק ובישל במתפרצת לניקולא פפה בדקה ה-28. ממפיס דפאי יכול היה להחזיר את ליון למשחק, אבל בעט פנדל נוראי מעל השער בדקה ה-48. ההולנדי כיפר עם בישול בעקב לברטרן טראורה שצימק בדקה ה-63, והלחץ של ליון הבשיל עם שוויון של המחליף מוסא דמבלה בדקה ה-86.

אנז'ה - קון 1:1
לאנז'ה: פייריק קאפל (50). לקון: קלודיו בובו (62)

נים - אמיין 0:3
לנים: דניס בואנגה (45), ראשיד עליווי (76 ו-87)

גנגאן - ניס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully