וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד המלצות ועדת שרעבי: "לעג לרש"

2.12.2018 / 20:00

הפורום להצלת הכדורסלן הישראלי הוציא הודעה נגד המלצות הוועדה בראשות מנכ"ל משרד הספורט: "מוחים על ההצעות ומבקשים לדאוג שבכל עת יהיו שני שחקנים כחול לבן על המגרש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסי שרעבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדת שרעבי לשיפור מצב הכדורסלן הישראלי בליגת העל הגישה היום (ראשון) את המלצותיה לשינוי החוקים בליגה הבכירה החל מהעונה הבאה, וכבר נשמעים קולות המתנגדים להמלצות.

הערב הוציא הפורום להצלת הכדורסלן הישראלי המונה מעל 70 שחקני ומאמני עבר בנבחרת ישראל הודעת מחאה על ההמלצות: "אנו מוחים ומאוד חרדים לגורל הכדורסל הישראלי לנוכח המלצות ועדת שרעבי כפי שהתפרסמו בעיתונות" נכתב בהודעת הפורום שבראשו עומדים אורי בן-ארי, גור בן-דוד ופיני חוזז, "שחקן ישראלי אחד על המגרש, בכל עת, הוא לעג לרש וזלזול בעתיד הכדורסלן הישראלי הכחול לבן. אנו מוחים על ההצעות וחוזרים ומבקשים לדאוג לכך שבכל עת במשחק יהיו שני שחקנים כחול לבן על המגרש. המצב המוצע ,להערכתנו, הוא סוף הכדורסל הישראלי הכחול לבן".

עוד נכתב בהודעה כי: "למיטב ידיעתנו, אין התיחסות בהמלצות שהתפרסמו, לסוגיית אפליית המיסוי נגד השחקנים הישראלים וכתוצאה מכך העלות , לקבוצה, של השחקנים הישראלים כחול לבן לעומת העלות של השחקנים הזרים היא כמעט כפולה בגלל המיסוי לישראלים והפטור לשחקנים הזרים ולמתאזרחים. האם משרד התרבות והספורט פועל באמת למען ההווה והעתיד של הכדורסל הישראלי ? האם הוא פועל למען נבחרת ישראל חזקה ומצליחה?".

כזכור, המלצות הוועדה מדברות על לפחות שישה ישראלים כחול לבן בטופס של קבוצות ליגת העל, כשישראלי כחול לבן הוא שחקן ששיחק לפחות שנתיים במחלקות הנוער הישראליות או לחילופין הופיע בנבחרות הצעירות של ישראל. מתאזרחים יוכלו להחשב במעמד זה רק אם הופיעו לפחות ארבע פעמים במדי נבחרת ישראל.

עוד בנושא:

ועדת שרעבי הגישה את המלצותיה: שישה ישראלים כחול לבן בטופס המשחק
מכבי ראשון לציון: קמרון לונג התנצל, נקנס וחזר לאימונים
עודד קטש: "אחרי הווידאו, השחקנים יבינו עד כמה גאורגיה איכותית"

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully