וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 מלהיב בין רומא לאינטר, שמפגרת ב-11 נקודות אחרי יובנטוס

באלדה ואיקרדי העניקו לנראזורי את היתרון, אבל אונדר וקולארוב (פנדל) השוו פעמיים עבור המארחת החסרה. מילאן עלתה למקום הרביעי

AP

.

חמישה ימים לפני הדרבי ד'איטליה בסן סירו מול יובנטוס, אינטר איבדה הערב (ראשון) פעמיים את היתרון באולימפיקו וסיימה ב-2:2 מול רומא, כך שהיא מפגרת ב-11 נקודות אחרי האלופה שניצבת בפסגת הסרייה A. לפני כן במחזור ה-14: מילאן גברה בביתה 1:2 על פארמה המפתיעה ועקפה את לאציו שסיימה ב-1:1 בפעם השלישית ברציפות, הפעם אצל קייבו האחרונה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מסי ורונאלדו OUT: פרס כדור הזהב משגע את הכדורגל העולמי
אשתו של מאורו איקרדי: "כדי לזכות בכדור הזהב הוא יצטרך לעבור קבוצה"

שחקני רומא חוגגים עם ג'נגיז אונדר (מימין). רויטרס
הפתיע מרחוק. ג'נגיז אונדר חוגג, מימין/רויטרס

רומא - אינטר 2:2

גם בלי אדין דז'קו, סטפן אל שעראווי, לורנצו פלגריני ודניאלה דה רוסי הפצועים, הג'אלורוסי הצליחו לחזור פעמיים מפיגור וחילצו נקודה באולימפיקו מול האקס לוצ'יאנו ספאלטי. קייטה באלדה, שכבש צמד שערי בכורה מול פרוזינונה והבקיע בפעם הקודמת ששיחק מול רומא (בדרבי כשחקן לאציו באפריל 2017) הרשית בנגיעה בדקה ה-37 אחרי מסירת רוחב טובה של דנילו ד'אמברוסיו. ג'נגיז אונדר הטורקי הפתיע עם טיל מ-25 מטרים שהותיר את סמיר הנדנוביץ' חסר אונים בדקה ה-51, מאורו איקרדי נגח לרשת אחרי קרן של מרצלו ברוזוביץ' בדקה ה-66, אבל נגיעת יד של אותו ברוזוביץ' סידרה לאלכסנדר קולארוב פנדל ושוויון נוסף בדקה ה-73. אינטר במקום השני, אבל נאפולי תעקוף אותה אם לא תפסיד לאטאלנטה.

קייטה באלדה שחקן אינטר חוגג עם ז'ואאו מריו. רויטרס
אוהב לשחק מול רומא. קייטה באלדה/רויטרס

מילאן - פארמה 1:2

ב-22 השנים האחרונות הצליחה פארמה לנצח רק פעם אחת את מילאן בחוץ. זה קרה במרץ 2014 עם 2:4 מרשים, כשג'ונתן ביאביאני, השריד היחיד בפארמה מאותו משחק, חתם את התוצאה בתוספת הזמן. ולמרות שכבר ניצחה בסן סירו העונה (0:1 מול אינטר) והפתיעה רבים מתחילת העונה, הרצף הרע של פארמה מול הרוסונרי נמשך. זה התחיל טוב מבחינתה: אחרי מחצית מאופסת, החלוץ רוברטו אינגלזה העלה אותה ליתרון בדקה ה-50. זה לא החזיק הרבה זמן ופטריק קוטרונה הלוהט החזיר את המארחים למשחק (55) ובדקה ה-71 פרנק קסייה קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק והעלה את מילאן, לפחות זמנית, למקום הרביעי כשבמאזנה 25 נקודות. פארמה נותרה במקום השישי עם 20 נקודות.

שחקן מילאן פרנק קסייה חוגג. GettyImages
סידר שלוש נקודות. פרנק קסייה חוגג/GettyImages

קייבו - לאציו 1:1

דומניקו די קרלו, המאמן השלישי של קייבו העונה, נכנס לתפקידו עם 0:0 סנסציוני בנאפולי והשיג עוד נקודה מרשימה בבית מול לאציו. קייבו אמנם השוותה שיא מועדון שלילי של שמונה משחקי בית ללא ניצחון ועדיין לא ניצחה העונה בליגה, אבל היא יכולה להיות מעודדת מעוד הופעה טובה. סרג'יו פליסייר הבלתי נגמר, אייקון של קייבו מאז שנת 2000, סיים נהדר ברחבה בדקה ה-25 וחגג שער 110 בסרייה A, בגיל 39 ו-8 חודשים. לאציו לחצה והשיגה את השוויון מרגלי צ'ירו אימובילה בדקה ה-66, אבל הסקורר פספס הזדמנות להשלים מהפך עם כדור לקורה בדקה ה-77. לאציו עם 1:1 שלישי ברציפות בליגה.

סרג'יו פליסייר שחקן קייבו כובש מול לאציו. GettyImages
כובש גם בגיל 39 ו-8 חודשים. סרג'יו פליסייר/GettyImages

משחקים נוספים

פרוזינונה - קליארי 1:1
לפרוזינונה: פרנצ'סקו קסאטה (14). לקליארי: דייגו פריאס (77), ניקולו בארלה הורחק (85)

טורינו - גנואה 1:2
לטורינו: כריסטיאן אנסלדי (45+2) ואנדראה בלוטי (45+5). לגנואה: כריסטיאן קואמה (36), רומולו הורחק (28)

ססואולו - אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully