וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן שימש כקפטן בהפסד של אינגולשטאדט להמבורג

קשר הנבחרת ספג צהוב והשלים 90 דקות, קבוצתו נותרה במקום האחרון אחרי הפסד 2:1 בקרב הקצוות. הפסד לחמד וק.פ.ר, גם רפאלוב ואנטוורפן לא הצליחו לנצח

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

אלמוג כהן שימש היום (שבת) כקפטן אינגולשטאדט, שהפסידה 2:1 בבית להמבורג בקרב הקצוות של הבונדסליגה השנייה. קשר נבחרת ישראל השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בדקה ה-56, לאחר שפתיח קאיה הטורקי צימק עבור קבוצתו. ארון האנט (28) והוואנג הי-צ'אן (52) כבשו ליורדת שממשיכה להוביל את הליגה.

* בירם כיאל נכנס בדקה ה-91 וסייע לברייטון לשמור על היתרון בדרך לניצחון חוץ חשוב 1:2 על האדרספילד. השחפים עלו למקום ה-11 בפרמיירליג. לידיעת המחזור באנגליה

ארון האנט שחקן המבורג מעל אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
אינגולשטאדט בבור עמוק. אלמוג כהן מול ארון האנט/GettyImages

* תומר חמד שיחק 27 דקות כמחליף בהפסד הביתי של ק.פ.ר 3:2 להאל סיטי. החלוץ הישראלי נכנס בפיגור 2:1, אבל לא הצליח להביא את השינוי עבור סטיב מקלארן, שירד למקום ה-11.

* ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות בהפסד 3:1 של אנטוורפן לסינט טרוידן. אנטוורפן עשויה לאבד בעקבות ההפסד את המקום השני.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של היברניאן, שהפסידה 3:0 בחוץ לקילמרנוק ונמצאת כעת במקום השמיני בליגה הסקוטית אחרי שישה משחקים ללא ניצחון. המשחק הופסק פעמיים בגלל הפסקת חשמל.

* רועי גורדנה כבש אתמול את שערו השלישי העונה בליגה הקרואטית, כשדייק מהנקודה הלבנה ב-1:1 של סלאבן בלופו בחוץ מול לוקומוטיבה זאגרב המדורגת שנייה. הקשר הישראלי מצא את הרשת בפנדל בדקה ה-50, אבל האלבני מירטו אוזוני השווה בדקה ה-80 והשאיר את סלאבן במקום השמיני אחרי 16 מחזורים.

* אוסטריה וינה, ללא אלון תורג'מן הפצוע, ניצחה 0:2 את סט. פולטן בליגה האוסטרית.

עוד באותו נושא

בית תקדימי או פלאשבק מן העבר? נבחרת ישראל לקראת הגרלת מוקדמות יורו 2020

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully