וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 0:2 את פרייבורג, 1:2 לבאיירן בברמן

פנדל של רויס (40) ושער של פאקו (91) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון ליגה רביעי ברציפות. צמד של סרג' גנאברי הוביל את האלופה לניצחון

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
שער ליגה תשיעי העונה. רויס/GettyImages

המחזור ה-13 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך אתמול (שישי) עם ה-0:1 של מיינץ על פורטונה דיסלדורף. בשבת הצליחה בורוסיה דורטמונד להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 0:2 מול פרייבורג, באיירן מינכן חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים עם 1:2 מול ורדר ברמן.

פאקו אלקאסר שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
פאקו וחכימי חוגגים/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 0:2

זה שוב הלך קשה, כמו בכל השבועות האחרונים, אבל בסופו של דבר מוליכת הטבלה השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושמיני בתשעת המחזורים האחרונים. מרקו רויס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-40 אחרי שג'יידון סאנצ'ו הוכשל ברחבה. רויס הגיע לתשעה שערי ליגה העונה והוא עם 13 שערי ליגה בשנת 2018. הוא מעולם לא כבש כמות גדולה יותר של שערים בשנה אחת (כבש 13 גם ב-2013). בדקה ה-91 כבש הסופרסאב פאקו אלקאסר אחרי פרגון נהדר של לוקאש פישצ'ק, שהיה יכול לבעוט לבד ממצב מצוין, אבל העדיף לסדר לחברו שער נוסף.

החלוץ הספרדי, שנכנס בדקה ה-70 כמחליף, שיפר את מאזנו ל-10 שערי ליגה ועלה לראש טבלת הכובשים בליגה. זה השער התשיעי של פאקו כמחליף ובכך הוא השתווה לשני שחקנים שמחזיקים בשיא הכיבושים כמחליפים בבונדסליגה (תשעה כל אחד): לונל גנאה בשטוטגרט 2002/3 ונילס פטרסן בפרייבורג 2016/17.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, סרג' גנאברי. רויטרס
גנאברי עם צמד/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:1

בפעם ה-18 ברציפות הצליחה האלופה לנצח את ורדר ברמן, והפעם זה הלך קשה במיוחד, כמו שהכול הולך לקבוצה של ניקו קובאץ' לאחרונה. סרג' גנאברי קיבל את המקום בהרכב של האורחת והחזיר בגדול עם צמד. הראשון שלו היה בדקה ה-20 אחרי כדור יפה של יוזואה קימיש והחמצה אחת, זה חזר אליו והוא קבע 0:1. ברמן איזנה בדקה ה-33 כשמקס קרוזה הגביה ליויה אוסאקו, שניצל יציאה לא טובה של מנואל נוייר ונגח עליו ומשם פנימה, 1:1.

באיירן לא נבהלה יותר מדי ובדקה ה-50 כבשה את השני כשתומאס מולר פרץ מימין והעביר רוחב למולר, שבעט פנימה את ה-1:2. ניקולאס מויזאנדר ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-92. באיירן מינכן סוף סוף עם ניצחון ליגה אחרי שלושה משחקים ברציפות. אגב, גנאברי כבש שער אחד כשחקן ברמן בווזר שטאדיון והיום כבש צמד במשחק אחד שם. קינגסלי קומאן, שלא שיחק בבאיירן מאז המחזור הראשון בשל פציעה, נכנס כמחליף כבר בדקה ה-38 במקום פרנק ריברי שנפצע.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
נוייר עצבני/רויטרס

משחקים נוספים

הופנהיים - שאלקה 1:1
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (59 בפנדל). לשאלקה: נביל בנטאלב (73 בפנדל)

פורטונה דיסלדורף - מיינץ 1:0
למיינץ: ז'אן-פיליפ מאטטה (67)

האנובר - הרטה ברלין 2:0
להרטה: ג'ורדן טורונאריגה (44), ודאד איבישביץ' (73)

שטוטגרט - אוגסבורג 0:1
לשטוטגרט: אנסטסיוס דוניס (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully