וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "למה דוידזאדה נותח רק עכשיו? שאלה מעניינת"

29.11.2018 / 16:31

מאמן מכבי תל אביב בביקורת מרומזת על הצוות הרפואי: "צריך לשאול מישהו אחר על זה". על עומס המשחקים בתקופה הקרובה: "שחקנים יקבלו הזדמנויות, טבעי שנחלק את הדקות"

צילום מסך

בווידאו: אורוש ניקוליץ', שסיכם במכבי תל אביב

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ שלה נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (21:00). הצהובים יגיעו לאצטדיון המושבה אחרי חמישה ניצחונות רצופים וכשבידיהם יתרון של שבע נקודות על פני המקום השני. המטרה תהיה כמובן להמשיך במומנטום הנהדר מלפני הפגרה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הודחה מליגת האלופות לנוער על ידי סיגמה אולומואוץ
מכבי תל אביב: אורוש ניקוליץ' צפוי לנחות בארץ לפני סוף דצמבר
איזה ציון שווה עומר אצילי בפיפ"א? שחקני מכבי תל אביב ניסו להחליט

המאמן ולאדן איביץ' אמר: "עבדנו קשה בשבועיים האחרונים, החבר'ה שהיו עם הנבחרות חזרו ונהיה מוכנים לשבת. דוידזאדה וגולסה אולי לא יהיו כשירים למשחק בשבת, אבל אני חושב שהם יהיו מוכנים להמשך השבוע. כל שאר השחקנים כשירים".

המאמן הסרבי התייחס גם לשבוע הקרוב בו יתקיימו שלושה מחזורי ליגה: "יש עומס של משחקים לפנינו - לנו ולכל הקבוצות - יש הרבה שחקנים שחלק מהם חיכו להזדמנות ובתקופה הזו הם יקבלו הזדמנויות. זה טבעי, כשיש שלושה משחקים באותו שבוע, אתה צריך לחלק את הדקות".

איביץ' נשאל מדוע אופיר דוידזאדה שסובל מפציעה רק כמה שבועות, נותח רק עכשיו, והשיב בביקורת מרומזת: "שאלה מעניינת, צריך להפנות אותה למישהו אחר". בהמשך הוא נשאל על זה שוב והתחמק מלהעביר ביקורת כלפי הצוות הרפואי: "אני לא רופא ואני לא רוצה להיכנס לתחומים בהם אני פחות מבין".

אבי ריקן אמר: "היה לנו זמן להתרענן ולעבוד על דברים שרוצים. היו שבועיים של אימונים טובים. יש לנו תקופה עמוסה לפנינו ואנחנו רוצים להתחיל אותה עם ניצחון ביום שבת. אנחנו באים עם אותו ביטחון שאיתו יצאנו לפגרה. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ואיכותית, נצטרך לשים דגשים את החלק ההתקפי שלה שהוא מאוד איכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully