וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה הכי גרועה של לברון מאז 2007: הלייקרס ממשיכים להדאיג

אחרי המשחק הכי חלש שלו העונה, לברון מודאג מהמאזן של הלייקרס וממצבת הפצועים, ומודה - חולם לשחק יחד עם בני ב-NBA

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מאוכזב. AP
הרבה סיבות לדאגה. לברון/AP

לברון ג'יימס לקח בחשבון שללייקרס מודל 2018/19 יהיו חבלי לידה, אבל ספק אם האמין שאחרי 20 משחקים - כמות שלרוב מספיקה כדי להגיע למסקנות ממשיות בנוגע להמשך העונה - המאזן יעמוד על תשעה הפסדים לעומת 11 ניצחונות, והקבוצה תדורג במקום השביעי במערב. מדובר בפתיחת העונה הגרועה ביותר של קבוצה של לברון ג'יימס מאז עונת 2007/08, עונה שנחשבת על פי רוב לעונה בה ללברון, אז שחקן קליבלנד, היה את הצוות המסייע הכי חלש בקריירה.

הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיע ההפסד התשיעי העונה והשני ברציפות, והוא היה קריאת השכמה של ממש: הלייקרס הובסו 117:85 בידי דנבר, ספגו את ההפסד הגדול ביותר שלהם העונה, דייקו ב-14 אחוזים בלבד מחוץ לקשת, וכדי להוסיף חטא על פשע, ראו גם את לונזו בול נפצע ומותיר את הלייקרס ללא שני הרכזים המובילים (רייג'ון רונדו מושבת אף הוא בשל פציעה).

ג'יימס נראה רחוק משיאו, ורשם יכולת חלשה מאוד ביחס לסטנדרטים הגבוהים שהרגיל את חובבי ה-NBA. הוא קבע שיאים עונתיים שליליים בנקודות (14), אסיסטים (2), אחוזים מהשדה (33%), אחוזים מהשלוש (0 מ-4) ואפילו במדד הפלוס/מינוס (23-).

עוד בנושא

10 נקודות ב-17 דקות לכספי, הלייקרס הובסו מול דנבר
חידון: יודעים מי מרוויח הכי הרבה בכל אחת מקבוצות ה-NBA?
דוראנט והווריירס פתחו דף חדש וסימנו את היריבה על התואר

אי אפשר לומר שג'יימס נמצא בירידה, בהתחשב בכך שהוא מעמיד את ממוצע הנקודות הכי גבוה מאז 2010 עם 28.3 למשחק, וכל זה בזמן שהוא זוכה למספר הדקות הנמוך בקריירה (35.1 דקות למשחק). אבל עכשיו, אחרי תבוסה קשה ושני הפסדים רצופים שהגיעו דווקא אחרי רצף חיובי של הקבוצה, גם לברון מודאג.

לא בהכרח מהיכולת שלו עצמו כמו ממצבת הפצועים. "עם הדרך שאנחנו משחקים בה, בקצב כל כך מהיר, קשה מאוד להסתדר בלי שני הרכזים המובילים שלך. כשרונדו היה בחוץ זה היה קשה, אז עכשיו כשלונזו בחוץ זה אפילו עוד יותר קשה".

ובזמן שג'יימס טרוד בעתיד הקרוב, נראה שהוא גם חושב על העתיד הרחוק. אמש פורסם בארה"ב ראיון עם ג'יימס בו התייחס, בין היתר, לאפשרות שיפרוש מה-NBA רק אחרי שבנו הצעיר, ברוני, יגיע לליגה. "הייתי רוצה לעלות על הפרקט יחד עם בני. הוא בכיתה ח' עכשיו, ואם ימשיך באותה דרך, הוא יוכל להגיע לליגה בעוד חמש או שש שנים. אם אשחק איתו או נגדו, זה יהיה רגע עצום עבורי ועבור משפחתי. אם אצליח לשמור על ראש צלול ועל גוף כשיר, זאת הפנטזיה הכי גדולה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully