וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקליעה לאט לאט חוזרת: עומרי כספי מסיר חלודה, מאמן ממפיס משבח

ביקרסטאף החמיא לישראלי אחרי שקלע 10 נקודות מול טורונטו: "מנסה לשלב אותו כמה שיותר". גם בתקשורת המקומית פרגנו: "כשהוא על המגרש קורים דברים טובים". וגם: המחווה של כספי לנער שריגש את ה-NBA

עומרי כספי, ממפיס גריזליס, שומר על או ג'י אנונובי, טורונטו ראפטורס. AP
מנסה להרוויח את לחמו גם בהגנה. כספי שומר על או ג'י אנונובי/AP

עומרי כספי משתלב לאט לאט ברוטציה של ממפיס. אחרי שפציעה בירך השביתה אותו ממספר משחקים ומעט האטה את ההתאקלמות בקבוצתו החדשה, הפורוורד הישראלי הולך ורוכש את אמונו של המאמן בי ג'יי ביקרסטאף. הלילה (בין שלישי לרביעי), בהפסד 122:114 לטורונטו, הוא קיבל ממנו 17 דקות, ובמהלכן סיפק תפוקה נאה: 10 נקודות (3 מ-6 מהשדה, 3 מ-3 מהעונשין), 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. כספי היה גורם מרכזי במחצית הראשונה המצוינת של ממפיס, אותה סיימה ביתרון 12 נקודות, אולם לא זכה לקרדיט בדקות האחרונות, בשעה שהראפטורס ברחו לממפיס.

בסיום ניסה מאמן הגריזליס ג'יי בי ביקרסטאף להסביר את השיקולים לעלייה בדקות המשחק של כספי (11.8 דקות בממוצע בחמשת המשחקים האחרונים): "הדרך שבה עומרי משחק מסייעת לנו, הוא תורם לנו הרבה, אז אנחנו מנסים לשלב אותו כמה שאפשר. גם היום הוא עשה עבודה טובה. אנחנו מנסים למצוא מישהו שיעזור לנו בעמדת הפורוורד המחליף, וניתן הזדמנויות לכולם, כי אנחנו מאמינים שכולם יכולים לתרום".

עוד בנושא

10 נקודות ב-17 דקות לכספי, הלייקרס הובסו מול דנבר
חידון: יודעים מי מרוויח הכי הרבה בכל אחת מקבוצות ה-NBA?
דוראנט והווריירס פתחו דף חדש וסימנו את היריבה על התואר

עומרי כספי עם מאמן ממפיס גריזליס ג'יי בי ביקרסטאף. רויטרס
גם ביקרסטאף מתחיל להאמין בו. כספי עם מאמנו/רויטרס

גם בתקשורת המקומית זכה כספי לשבחים. העיתונאי אומארי סנפוקה מ"האתלטיק" צייץ במהלך המשחק ש"תמיד קורים דברים טובים כשכספי נמצא על הפרקט", והוסיף ש"לכספי יש חדירה אחת נהדרת ומפתיעה אחת לכל שלושה משחקים".

החדשות הטובות עבור כספי הן שגם היד מהשלוש - שהיתה סימן ההיכר שלו בליגה עד העונה שעברה - לאט לאט חוזרת. בעונה שעברה, ב-53 משחקים במדי גולדן סטייט קלע הישראלי 10 פעמים בלבד מחוץ לקשת. העונה, לשם השוואה, אחרי 13 משחקים הוא קלע שש שלשות (השישית נקלעה הלילה). אמנם הקליעה עדיין לא באה לו בקלות כבעבר, אולם השיפור ההדרגתי באספקט הזה לבטח ייסיע לו במאבק על דקות משחק.

כך או כך, גם מחוץ לפרקט כספי זוכה לאהדה לאחרונה. הבוקר הוא היה אחראי למחווה יפה לאוהד ממפיס שבנו חלה במחלה נדירה, כשהזמין אותו להיות אורחו האישי במשחק של הגריזליס וצייץ בתגובה לסרטון שהעלה: "תחזיק מעמד חבר, כולנו מתפללים עבורך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

כספי לא לבד: גם קובי התרגש מהנער החולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully