וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: הרקע להוצאת איסקו מהסגל - עימות עם סולארי באימון

למרות הניצחון ברומא, במדריד תוהים מדוע הכוכב לא נכלל בסגל. סולארי מסביר, בספרד מדווחים על תקרית בין השניים שהובילה לסדרת חינוך

ריאל מדריד הבטיחה אמש (שלישי) את המקום הראשון בבית והעפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות עם 0:2 בחוץ על רומא. אלא שהניצחון הזה לא השכיח את ההחלטה המוזרה של סולארי להוציא מחוץ לסגל את איסקו, שכמעט ולא רואה דקות משחק מאז שהוא החליף את לופטגי בתפקיד היוקרתי והמלחיץ.

סולארי נשאל על כך בסיום המשחק ואמר: "יש החלטות מסויימות לרגעים מסויימים. אנחנו פה כדי לקחת החלטות, וזהו. צריך לחשוב על המשחק הבא". המאמן נשאל האם מדובר בהחלט מקצועית או משמעתית ואמר: "החלטות הן כמעט תמיד מקצועיות".

עוד בנושא:

אלופות: פלאיני העלה את יונייטד לשמינית, יובנטוס וריאל מדריד הבטיחו מקום ראשון
מרואן פלאיני כבש שער ניצחון תשיעי לזכות מנצ'סטר יונייטד, פול סקולס: "יכולת עלובה"

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ניצחון שהשכיח מעט את ההשפלה בליגה. סולארי/רויטרס

בספרד לא מקבלים את ההסברים המקצועיים של סולארי. ב"אס" המדרידאי תוהים איך ייתכן ששחקן הרכב קבוע של נבחרת ספרד, ושחקן שהיה באנקר גם אצל לופטגי בריאל, לא רואה כמעט דקות אצל סולארי. בתקשורת במדריד טוענים שיחסים של איסקו עם מאמנו החדש התערערו מאוד ולא מן הנמנע שהוא יעזוב אפילו בינואר אם ההדורים ביניהם לא ייתיישרו בקרוב.

בספרד טענו שלמרות הנימוקים המקצועיים שסולארי נתן להחלטה, מאחוריה עומדת למעשה סדרת חינוך. על פי "קופה", איסקו "התחצף, צעק והפגין חוסר כבוד" כלפי סולארי במהלך אחד האימונים, ככל הנראה בשבוע שעבר.

אמיליו בוטרגניו נשאל על איסקו והשיב ש"אלה החלטות של המאמן שאנחנו לא נכנסים אליהן. יש לנו סגל שלם, וסולארי יכול לקבל את ההחלטות שלו. כמובן שלא ניכנס איתו לוויכוחים".

מרסלו רמז לכך שהסיבה לספסול קשורה אולי במוסר העבודה של איסקו. "אני לא במקום של לתת עצות לאף אחד, אנחנו אנשים בוגרים שיודעים מה לעשות", אמר כשנשאל על כך. "כל שחקן רוצה להיות מעורב ולשחק כמה שיותר, אבל תמיד צריך לתת את כל כולך, תמיד צריך לעבוד קשה. ואם אתה נופל, צריך להשקיע עוד יותר כדי להשתפר".

ככה איסקו הגיב כששמע שהוא מחוץ לסגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully