וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן פלאיני כבש שער ניצחון תשיעי לזכות מנצ'סטר יונייטד, פול סקולס: "יכולת עלובה"

הבלגי שוב הציל את המצב, ברשת התמוגגו אך שחקן העבר תקף את. מוריניו סיפק מופע: "לכל אוהביי - אני תמיד עולה משלב הבתים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם מרואן פלאיני. רויטרס
הציל את המצב. ולא בפעם הראשונה. פלאיני עם מוריניו/רויטרס

כמה דרמטי, ככה מתוק. בדקה ה-90 היתה מנצ'סטר יונייטד בדרך ל-0:0 ביתי עגום עם יאנג בויז בליגת האלופות, מה שהיה מעביר מבחינתה את ההכרעה למחזור האחרון של שלב הבתים, עם משחק חוץ קשה מול ולנסיה. אלא שאז, לא בפעם הראשונה, היא נזקקה לגיבור שלה - והוא הופיע. מרואן פלאיני, עם התסרוקת החדשה, הציל את ז'וזה מוריניו דקה בתוך תוספת הזמן, ושלח את השדים האדומים לשמינית הגמר.

היה זה שער ניצחון תשיעי (!) במספר לבלגי בשורות מועדון הפאר הבריטי ושערו השני במפעל האירופי הבכיר - כמו דייגו מראדונה, כפי שמיהרו לציין בטוויטר. כמו כן, היה זה שער ניצחון ראשון של השדים האדומים בתוספת הזמן של ליגת האלופות מאז נובמבר 2007 - אז כריסטיאנו רונאלדו עשה את זה מול ספורטינג ליסבון.

עוד בנושא:

אלופות: פלאיני העלה את יונייטד לשמינית, יובנטוס וריאל מדריד הבטיחו מקום ראשון
ליגת האלופות: אייאקס עלתה לשמינית הגמר לראשונה מאז עונת 2005/06

"זה היה הרגע הנכון להבקיע שער", הצטנע גיבור הערב בסיום. "הרוח שלנו היתה טובה, שיחקנו חיובי וזה הדבר הכי חשוב". כשנשאל האם נעזר בידו כדי להשתלט אל הכדור שנשלח אליו בתוספת הזמן, השיב: "מבחינתי זו לא יד. השתלטתי על הכדור ואם הוא נגע ביד, זה לא היה בכוונה. זה תורם לביטחון שלנו, שעברנו שלב. כעת צריך להיות מוכנים לסאות'המפטון".

לאחר השער של פלאיני השתולל מוריניו על כר הדשא וזרק ערימת בקבוקים. במסיבת העיתונאים כבר היה רגוע יותר וסיכם: "אני חש הקלה. לא הגיע לנו להסתבך ככה, הייתי מתוסכל שלא הבקענו. ללא הצלה של דה חאה לא היינו מגיעים לשער הניצחון, הוא השוער הטוב בעולם ואנחנו חייבים להשאיר אותו. עלינו, עשינו את זה. מבחינה ריאלית שמינית הגמר היא לא הישג פנטסטי, אבל כן הישג. יש שם קבוצות טובות מאיתנו, קבוצות עם יותר איכויות ושאיפות ריאליות. 14 שנה אני בליגת האלופות, ו-14 שנה הקבוצות שלי צלחו את שלב הבתים. בעונה שלא הייתי בליגת האלופות, זכיתי בליגה האירופית. זה מסר לכל אוהביי".

פיל ג'ונס הוסיף: "היה קשה, במחצית הראשונה היינו יכולים להוביל 0:3 או 0:4. אנחנו צריכים להודות לדויד דה חאה על הצלה אדירה. זה לא היה יפה, אבל עשינו את זה בסופו של דבר".

אבל שחקני העבר של המועדון ממש לא התרשמו. "לא להופעה כזאת ציפינו משחקנים כל כך איכותיים", קבע ריון פרדיננד, בעוד פול סקולס היה נחרץ יותר: "היכולת היום היתה ממש עלובה. יונייטד צריכה להבין שיש לה הרבה מזל, אם הם היו משחקים ככה מול קבוצה נורמלית היו קורעים אותם. המצב בליגה הוא זה שעלול לעלות למוריניו במשרה, המשחק היום לא היה עושה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully