וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: אמבפה וניימאר כשירים ויפתחו בפ.ס.ז' מול ליברפול

צמד הכוכבים התאוששו מהפציעות, כל תוצאה פרט לניצחון ביתי תסיים ככל הנראה את דרכה של אלופת צרפת כבר בשלב הבתים. קרב לוהט בין טוטנהאם לאינטר בוומבלי

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
קרב ענקיות ב'בית המוות'. מוחמד סלאח/רויטרס

המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי) עם בתים א' עד ד'. מספר קבוצות יוכלו להבטיח את המקום בשמינית הגמר, ובמשחק המרכזי אשר יתקיים בבית ג' הצמוד והדרמטי פריס סן ז'רמן תארח את ליברפול במשחק של 'להיות או לחדול' ב'בית המוות'.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
גומלין גמר הליברטדורס ייערך ב-8 או ב-9 בדצמבר, ככל הנראה מחוץ לארגנטינה
אשתו של איקרדי: "כדי לזכות בכדור הזהב הוא יצטרך לעבור קבוצה"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
המטרה פשוטה: הבטחת המקום בשמינית הגמר. אנטואן גריזמן/רויטרס

בית א'

אתלטיקו מדריד - מונאקו (19:55, ספורט 5)

המארחים מגיעים די מאוכזבים אחרי ה-1:1 הביתי בליגה עם ברצלונה, בו שער של עוסמאן דמבלה בדקה ה-90 מנע מהם עלייה למקום הראשון בליגה הספרדית. למרות זאת, שחקניו של דייגו סימאונה רוצים להתרכז במטרה - הבטחת העלייה לשמינית הגמר. ניצחון יסדר את זה לקולצ'ונרוס, שינסו לצנן את ההתלהבות בקבוצתו של תיירי הנרי, שהצליחה סוף סוף לנצח בליגה עם 0:1 בחוץ על קון במחזור האחרון. אחרי ה-4:0 בבית לברוז' במחזור הקודם, האורחים בעיקר ירצו להחזיר את הכבוד ויסתפקו גם בתצוגה מכובדת בוונדה מטרופוליטנו.

בורוסיה דורטמונד - קלאב ברוז' (22:00)

לגרמנים יש יתרון על אתלטיקו מדריד ביחס השערים הפנימי, והם יודעים שניצחונות על ברוז' במחזור הנוכחי ובמונאקו במחזור הסיום גם יבטיחו להם את המקום הראשון בבית, שעשוי להיות קריטי בשמינית הגמר. הצהובים-שחורים ממשיכים ללהוט בליגה, ואין להם כל כוונה לעצור את הריצה שלהם נגד הבלגים, שאחרי ה-0:4 הגדול במונאקו ינסו לחולל סנסציה ולסבך את הבית לחלוטין לקראת מחזור הסיום.

עוד באותו נושא

אשתו של איקרדי: "כדי לזכות בכדור הזהב הוא יצטרך לעבור קבוצה"

לכתבה המלאה
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
הזדמנות אחרונה להציל את ליגת האלופות. הארי קיין/רויטרס

בית ב'

טוטנהאם - אינטר (22:00, 5+ גולד)

אחרי שברצלונה כבר הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר, המשחק המסקרן של הבית הזה יתקיים בוומבלי. מעודדת מה-1:3 המרשים על צ'לסי בפרמיירליג, טוטנהאם יודעת שרק ניצחון ימנע ממנה הדחה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, והיא תשמח על הדרך לנקום באיטלקים על ההפסד הדרמטי 2:1 בסן סירו במחזור הראשון. אינטר יודעת שנקודה תספיק לה כדי להצטרף אל ברצלונה בשמינית הגמר, ותקווה לצלוח בשלום את הביקור בוומבלי ולמנוע מחזור סיום דרמטי.

פ.ס.וו איינדהובן - ברצלונה (22:00, 5+)

ברצלונה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, אבל היא רוצה גם להבטיח את המקום הראשון והיא יודעת שניצחון בהולנד יעשה את העבודה. הסיפור הגדול במשחק הזה הוא רשימת הפצועים המדהימה של האורחים, שיגיעו בלי לואיס סוארס, ארתור, איבן ראקיטיץ', ראפיניה, סרג'י רוברטו ותומאס ורמאלן ויקוו שזה לא יפגע בדרך להשגת שלוש נקודות. איינדהובן מצידה תנסה להשיג נקודה שנייה במפעל העונה ואולי אפילו ניצחון סנסציוני על הקטלאנים הפצועים.

שחקני פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
הכל בסדר. קיליאן אמבפה וניימאר/רויטרס

בית ג'

פריס סן ז'רמן - ליברפול (22:00, ספורט 5)

במחזור הראשון רוברטו פירמינו כבש בדקה ה-92 והעניק למייטי רדס 2:3 דרמטי וחשוב באנפילד. מאז אותו משחק, שתי הקבוצות חוו נפילות והן מגיעות למשחק הזה במצב של להיות או לחדול. כל תוצאה פרט לניצחון פריסאי תגרום לאלופת צרפת להיות תלויה בתוצאות אחרות, וכנראה תגרום לה להדחה מאכזבת ביותר כבר בשלב הבתים. ניצחון יקרב מאוד את האורחים, שהפסידו את כל משחקי החוץ שלהם עד כה בשלב הבתים (בנאפולי ובבלגרד) לשמינית הגמר וישמח מאוד את יורגן קלופ, שלבטח ירצה להדיח בשלב כה מוקדם את אחת מהפייבוריטיות לזכייה. סאדיו מאנה בספק בליברפול, כשמנגד הודיע תומאס טוכל שניימאר וקיליאן אמבפה, שנפצעו במהלך פגרת הנבחרות, יהיו כשירים ויפתחו.
נאפולי - הכוכב האדום בלגרד (22:00, 5STARS)

מי חשב שאחרי המחזור הרביעי לאלופת סרביה החביבה עדיין יהיה סיכוי ממשי להגיע לשמינית הגמר? בלגרד אמנם במקום הרביעי והאחרון בבית, אבל עם ארבע נקודות ובמרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה ליברפול. היא תופסת את נאפולי אחרי 0:0 מאכזב ביותר עם נועלת הטבלה האיטלקית קייבו, והיא תנסה לנצל את המעידה כדי להשיג תוצאה סנסציונית אחרי ה-0:0 הביתי שהשיגה מול האיטלקים במחזור הראשון. מבחינת נאפולי אין מקום לתירוצים: היא יודעת שניצחון כמעט ויבטיח לה את המקום בשמינית הגמר, ואין לה כל כוונה למעוד נגד הקבוצה שנחשבת לחלשה ביותר בבית.

שחקני פורטו חוגגים. רויטרס
נקודה תספיק לעלייה, ניצחון יבטיח מקום ראשון. שחקני פורטו/רויטרס

בית ד'

לוקומוטיב מוסקבה - גלאטסראיי (19:55, 5+ לייב)

במשחק המוקדם של הבית הרוסים ינסו להשיג נקודות ראשונות העונה במפעל, ואולי להשאיר סיכוי לסיים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית. האורחים מטורקיה מקווים בעצמם להשיג ניצחון שעשוי להשאיר להם סיכוי לעלות לשמינית הגמר במחזור הסיום. כל תוצאה פרט לניצחון רוסי גם תבטיח לגלא את המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

פורטו - שאלקה 04 (22:00)

נקודה תספיק למארחים כדי להבטיח את המקום בשמינית הגמר, אבל שלוש גם יבטיחו את המקום הראשון בבית אל מול הקהל הביתי החם בדרגאו. פורטו הייתה הקבוצה הטובה ביותר בבית לכל אורך הקמפיין עד כה, והיא תרצה להמשיך במומנטום החיובי שלה גם נגד הגרמנים. שאלקה, מצידה, יודעת שניצחון יעלה אותה למקום הראשון לקראת מחזור הסיום וכשגלאטסראיי נמצאת מתחתיה, היא גם תשמח להבטיח את מקומה בשלב הבא ולהימנע ממחזור סיום דרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully