וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' קיים שיחה עם שחקני באיירן מינכן והאשים אותם במצב הקבוצה

מאמן באיירן מינכן האשים את השחקנים ואת המנטליות הגרמנית ה"נינוחה" לעומת הקרואטית. ונגר שוב מועמד. הנס העניש את ברייטנר

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
קובאץ' באימון לקראת בנפיקה/רויטרס

הלחץ בבאיירן מינכן הולך וגובר וכמובן שכך גם המצב אצל המאמן ניקו קובאץ', שכנראה מבין שהוא בדרך הביתה. הבווארים שמטו בשבת האחרונה יתרון 1:3 מול פורטונה דיסלדורף החלשה בבית וסיימו ב-3:3, מה שגרם לכך שהפער מבורוסיה דורטמונד המוליכה צמח כבר לתשע נקודות.

על פי פרסום ב"בילד" והדלפה שהגיעה מחדר ההלבשה, קובאץ' כינס את השחקנים ונאם להם ממושכות לקראת המשחק מול בנפיקה בליגת האלופות הערב (שלישי, 21:45). בין היתר אמר קובאץ' לשחקנים כי הוא אולי באמת יפוטר בקרוב, אבל שהוא עדיין רוצה לעשות משהו לפני כן. המאמן אמר שלא הוא האשם במצב הקבוצה, אלא האשמה היא בשחקנים שהיו על הדשא. קובאץ' אפילו העביר ביקורת על המנטאליות הגרמנית "החמימה והנינוחה" בניגוד לזו הקרואטית שאומרת שתמיד לעבוד קשה ולהילחם על הכול. על פי הדיווח, השחקנים נותרו המומים בחדר ההלבשה ולא הבינו מה פשר ההאשמות.

גם במסיבת העיתונאים לקראת בנפיקה העביר קובאץ' ביקורת על שחקני באיירן כשהתייחס למשחק מול דיסלדורף ואמר: "הגענו למשחק הזה עם תכנית ברורה. מנואל נוייר אמר לי אחרי המשחק שהיינו מנצחים אם השחקנים היו מבצעים את התכנית שלי. לא הצלחנו ליישם את זה בסוף השבוע". כשנשאל האם המשחק מול בנפיקה יהיה האחרון שלו כמאמן באיירן, אמר קובאץ' חד משמעית: "לא".

עוד בנושא:

ניקו קובאץ': "אני לוחם, לא אוותר אף פעם"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
מעוניין לגמור את הקריירה במועדון שמתמודד על תארים. ונגר/רויטרס

מי ששוב הוזכר כמועמד לרשת את קובאץ' בתפקיד הוא לא אחר מאשר ארסן ונגר. על פי הדיווח של מאט לואו מ"טלגרף" הבריטי, מקורות המקורבים למאמן הצרפתי טענו שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו במועדון שיוכל לזכות בתארים ולהתמודד ברמות הגבוהות ביותר. בנוסף, דווח בגרמניה כי בבאיירן חוששים שמועדונים רבים שנמצאים בצרות ינסו לפנות לוונגר ולכן קובאץ' עשוי לסיים את תפקידו במהרה. מי שגם צפוי לסיים בקרוב את תפקידו בבאיירן מינכן הוא המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ'. לפי הדיווחים האחרונים במועדון לא מרוצים מהעבודה של שחקן הקבוצה לשעבר ומכירים בעובדה שהמינוי שלו היה כישלון.

אגדת העבר של באיירן מינכן ומי שמשמש היום כפשרן של "סקיי" בגרמניה לותר מתאוס דיבר על המצב במועדון ואמר: "יופ היינקס הוכיח שהקבוצה הזו ניתנת לאימון. השחקנים של באיירן מינכן צריכים מאמן שהם יוכלו לשאת אליו את העיניים, שהם מכבדים, שיש לו משהו להראות. זה צריך להיות מישהו עם רעיון שמוצא את המילים הנכונות בצורה מקצועית ואנושית. כרגע אני לא רואה מאמן בשוק, פרט לארסן ונגר שעומד בכל הדרישות. כמובן שגם זינדין זידאן יכול להיות אפשרות למרות שאני לא יכול לדמיין אותו מגיע כמי שמכבה שריפות, אני לא חושב שמחסום השפה הוא משמעותי מדי אם יבחרו בו".

אדם נוסף שנמצא במצב רוח לא טוב בימים האלה הוא נשיא באיירן מינכן ושחקן העבר אולי הנס. על פי הדיווחים בגרמניה, הנס שלל מחברו לשעבר ושחקן העבר של באיירן פאול ברייטנר את המקום שלו בתא ה-VIP באליאנץ ארנה בשל ביקורת שהעביר על הבוסים של המועדון. ברייטנר אמר: "התקשר אליי מר דרסן ואמר לי שאולי לא יאפשר לי להגיע למשחקים כאורח כבוד. אמרתי לו שציפיתי לזה ושיש כמה פרצופים שאני לא מעוניין לראות. החלטתי להחזיר את שני כרטיסי הכבוד שלי. אני לא רוצה שמישהו יקבל את הרושם שאני רוצה כרטיסים חינם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
המשחק האחרון שלו? "לא". קובאץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully