וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון לסכם עם אופיר חיים כמאמן הקבוצה

26.11.2018 / 18:10

האדומים מעוניינים במאמן ונפגשים איתו כעת, עפולה תדרוש כחלק מהעסקה את פייסל מוליץ'. במועדון הצפוני טוענים כי עוד לא התקבלה בקשה בעניינו, בוולפסון מנגד אומרים כי "הגיעו להבנות עם עפולה"

אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לליגת העל. אופיר חיים/אדריאן הרבשטיין

משחק ראשון בלי קובי רפואה: הפועל תל אביב ערכה היום (שני) משחק אימון בו ניצחה 0:5 את הפועל מרמורק מהליגה הלאומית. כזכור, אתמול פוטר מאמנה של הקבוצה, קובי רפואה וטרם מונה מאמן אחר במקומו. מי שעמד על הקווים היה מאמן הכושר עופר דורון. את השערים לזכות הפועל תל אביב כבשו רועי זיקרי, עומר דמארי, פייסל מוליץ' וג'וזף גנדה (צמד).

אחד מבעלי הקבוצה, זאב גרינברג אמר על פיטורי רפואה: "זה מהלך שהיה צריך להתנהל בצורה קצת שונה. לא הסתרתי את מה שאני חושב. אני לא יודע למי בדיוק היה עניין לשנות את ההסכמה שהושגה, אבל איך שלא יהיה זה צעד שהיה צריך לעשות בצורה אחרת. אנחנו אחרי זה, קובי רפואה כרגע לא מאמן הפועל תל אביב ואנחנו מתרכזים במציאת מאמן חדש. מקווים שבימים הקרובים נתבשר על מאמן חדש שימונה ויצעיד את הפועל תל אביב למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם ולא איפה שאנחנו נמצאים היום".

גרינברג המשיך ואמר: "הייתה הסכמה עם רפואה. היה דין ודברים, מאיזושהי סיבה החליט מי שהחליט, לא יודע בדיוק מי זה, להדליף את תוכן הפגישה. זה הוביל לפיצוץ שהיה בלתי נמנע וזהו, הכל היסטוריה".


עוד בנושא:
אלי טביב לעניים: הפועל תל אביב בדרך לשום מקום
קובי רפואה סיים את תפקידו בהפועל תל אביב
שחקנים בהפועל תל אביב: "כולם ירדו מהפסים"

שחקן הפועל תל אביב, רועי זיקרי. קובי אליהו
רועי זיקרי בפעולה מול מרמורק/קובי אליהו

לגבי זהות המאמן הבא: "מה ששמעתי הגיע מהתקשורת. אין לנו עדיין החלטה עדיין. אנחנו בודקים אפשרויות, אין לי מושג לאן זה יילך. מה שבטוח זה שיהיה מאמן טוב וראוי להפועל תל אביב. מה היה עם המאמנים הקודמים? צריך לבדוק את זה, יש פה בעיה. זה אומר שאנחנו כבעלים צריכים לשנות קצת את ההתנהלות שלנו, ואנחנו נשנה אותה. במקרה של מוטי איוניר וקובי רפואה זאת הייתה התגלגלות אירועים שהובילה לאן שהובילה, אולי בגלל חוסר ניסיון שלנו שגרם לנו להגיע לסיטואציה שלא היינו צריכים להגיע אליה מלכתחילה. זה מה שיש, נלמד מהטעויות שלנו. כולנו חדשים בכדורגל, אנחנו עושים את זה מאהבה ולא כדי לפגוע באף אחד".

בתוך כך, למרות הדיבורים על היעדר החלטה באשר לזהות המאמן הבא, בשעה זו נפגשים בעלי הפועל תל אביב עם אופיר חיים, מאמן הפועל עפולה, בנסייון לסכם על הצטרפותו למועדון. בהפועל תל אביב טענו מוקדם יותר כי הגיעו להבנות עם עפולה בנוגע להצטרפותו של המאמן. במידה וחיים אכן יסגור באדומים, הוא עשוי לבקש לצרף את עוזרו יגאל אנטבי.

מוקדם יותר היום, בעפולה קיבלו פנייה רשמית מגורם רשמי בהפועל תל אביב ושיבחו בפניו את חיים. עם זאת, בהנהלת עפולה טוענים כי עד לא התקבלה בקשה להיפגש עם המאמן. בכל מקרה המועדון מהלאומית ידרוש את החלוץ פייסל מוליץ' כחלק מעסקה במקרה והפועל תל אביב תחליט כי היא אכן מעוניינת בחיים

עוד באותו נושא

אלי טביב לעניים: הפועל תל אביב בדרך לשום מקום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully