וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הנבחרת הצעירה במשחק אימון

25.11.2018 / 19:22

המוליכה ערכה משחק הכנה ברעננה לקראת חידוש הליגה מול מכבי פתח תקוה בשבת. ארון שוינפלד (40), אבי ריקן (76) ודור מיכה (90) כבשו

אלירן עטר מכבי תל אביב. אתר רשמי
אלירן עטר היום/אתר רשמי

אחרי פגרת נבחרות של שבועיים, מכבי תל אביב תחזור לפעילות בסוף השבוע הקרוב כשתתארח אצל מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל ותנסה לשמור על פער מבטיח של שבע נקודות בפסגה.

היום (ראשון) ערכו הצהובים משחק אימון מול הנבחרת הצעירה באצטדיון ברעננה וניצחו 1:3. הצהובים פתחו את המשחק עם שליטה במגרש, אך דווקא הנבחרת הצעירה עלתה ראשונה על הלוח בעזרת שער של עומר לקאו בדקה ה-23. 5 דקות לפני ההפסקה הצהובים איזנו אחרי שאלירן עטר הרים כדור חופשי חד וארון שוינפלד נגח טוב לרשת. במחצית השניה מכבי השלימה את המהפך. זה התחיל בדקה ה-76 עם חטיפת כדור בחלק המגרש של היריבה, אלירן עטר חדר לרחבה והשאיר לאבי ריקן, שמול חביב אוחיון (שוער מכבי ששיחק מחצית אחת בכל צד) שלח לרשת. בדקה ה-90 דור מיכה קבע את תוצאת המשחק לאחר חילופי מסירות עם אבי ריקן ובעיטה מ-14 מטרים לפינה הרחוקה ופנימה.

הרכב מכבי תל אביב: חביב אוחיון (טננבאום 46), מאור קנדיל (צ'יליקה 77), ז'איר אמאדור, שחר פיבן (אייל חן 83), יונתן כהן (גלזר 73), אבי ריקן, רוסלן ברסקי (מיכה 77), צ'יקו אופואדו (קארצב 50), מתן חוזז (אצילי 62), אלירן עטר (עידו שחר 83), ארון שוינפלד (שכטר 62).

איתי שכטר מכבי תל אביב. אתר רשמי
איתי שכטר חוגג עם שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully