וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת קרואטיה זכתה בגביע דייויס עם 1:3 מול צרפת בחוץ

מארין צ'יליץ' ניצח 6:7 (3), 3:6, 3:6 את לוקא פוי והשלים זכייה שנייה בהיסטוריה עבור הנבחרת שלו בגביע דייויס האחרון שנערך בפורמט הנוכחי

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים עם מארין צ'יליץ'. רויטרס
חגיגה קרואטית עם צ'יליץ' בליל/רויטרס

קרואטיה השלימה הערב (ראשון) הישג ענק מבחינתה כשזכתה בגביע דייויס בפעם השנייה והראשונה מאז 2005. הקרואטים השלימו 1:3 מול צרפת בליל וזכו בגביע דייויס האחרון שמתקיים בפורמט הנוכחי לפני השינויים המשמעותיים שייערכו בשנה הבאה. קרואטיה, שזכתה בגביע דייויס ב-2005 אחרי שניצחה בגמר את סלובקיה, הפכה למדינה העשירית אי פעם שזוכה בתואר לפחות פעמיים.

מי שהשלים את העבודה מבחינת הקרואטים היה כמובן ה-כוכב שלהם. מארין צ'יליץ', המדורג שביעי בעולם ואלוף ארצות הברית מ-2014, הגיע בתחילת השנה לגמר באליפות אוסטרליה ומאז לא עבר את רבע הגמר בטורנירי הגרנד סלאם. גם בטורניר גמר הסבב הוא לא הצליח לעבור את שלב הבתים. עם זאת, היום הוא סיים את שנת 2018 עם חיוך ענק ועם המון גאווה כשניצח 6:7 (3), 3:6, 3:6 את לוקא פוי (32 בעולם), רשם את הניצחון השני שלו בהתמודדות הזו והוביל את הקרואטים לתואר.

עוד בנושא:

נפרדים מגביע דייויס: כל המספרים מההיסטוריה של הטורניר

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
צ'יליץ' חוגג בטירוף אחרי הניצחון/רויטרס

גיבור הרגע מארין צ'יליץ' אמר אחרי המשחק: "זו הרגשה מדהימה, לא נשברנו פעם אחת בשלושה משחקי יחידים. גם היום לוקא שיחק נהדר במערכה הראשונה ורק נקודה אחת הכריעה את שובר השוויון בסופו של דבר. ידעתי רק לפני המשחק שלוקא ישחק נגדי, אבל הייתה לי הרגשה שהוא ישחק. הוא שחקן מדהים והוא שיחק יוצא מן הכלל. הייתי קצת יותר טוב וקצת יותר רגוע ושיחקתי משחק מדהים.

"אני חושב שהנבחרת שלנו עשתה דברים מדהימים ובגלל הנבחרת הגענו לגמר וזכינו בתואר. שיחקנו נהדר בשנה הזו. בורנה שיחק מצוין לאורך השנה. זה מאמץ קבוצתי ואנחנו גאים מאוד לזכות בתואר. לא בכל יום אתה זוכה בגביע דייויס ובשבילנו זה חלום שמתגשם. אנחנו מלאי תשוקה ואתם יכולים לראות את האוהדים כמה הם שמחים. אני בטוח שיהיו חגיגות גדולות בקרואטיה כשנחזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
הגיבור הגדול של קרואטיה, צ'יליץ', עם הגביע/רויטרס

מנדז'וקיץ' חוגג

נשיאת קרואטיה קולינדה גרבאר קיטארוביץ' חוגגת את הזכייה בגביע דייויס. רויטרס
נשיאת קרואטיה גרבאר קיטארוביץ' חוגגת את הזכייה ביציע/רויטרס
נשיאת קרואטיה קולינדה גרבאר קיטארוביץ' מברכת את מארין צ'יליץ'. רויטרס
ומברכת את צ'יליץ' על ההישג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully