וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי שברה את שיא ישראל במרתון פירנצה עם 2:24:17 שעות

25.11.2018 / 12:20

הישג אדיר לצ'מטאי, שסיימה במקום הראשון בריצת המרתון החמישית בקריירה שלה ושיפרה את שיאה של דולינין מלפני שנתיים ב-11 דקות

עריכה: ניר חן

שנת 2018 עדיין לא הסתיימה, ולונה צ'מטאי ממשיכה לנפץ שיאים בשנה הגדולה של הקריירה שלה. צ'מטאי שברה היום (ראשון) את שיא ישראל במרתון. צ'מטאי סיימה במקום הראשון במרתון פירנצה עם זמן אדיר של 2:24:17 שעות. מדובר בשיפור של יותר מ-11 דקות לשיא שקבעה ילנה דולינין לפני שנתיים במרתון ברלין. זו הייתה ריצת המרתון החמישית בקריירה של צ'מטאי, שממשיכה בהכנות שלה לאולימפיאדת טוקיו 2020.

צ'מטאי חוותה שנה יוצאת דופן ומלאת הישגים. היא זכתה השנה במדליית זהב בריצה ל-10,000 מטר באליפות אירופה בברלין. היא חשבה שניצחה גם בריצה ל-5,000 מטר באליפות אירופה, אבל עצרה את הריצה בזמן שהיה חסר לה סיבוב נוסף על מנת להשלים את הריצה. היא המשיכה לרוץ אחרי העצירה וסיימה את המסלול, אבל נפסלה אחרי שהשופטים ראו שהיא נכנס מוקדם מדי למסלול.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב בירכה את צ'מטאי ואמרה: "לונה צ'מטאי מוכיחה בכל פעם מחדש שאין שיא שהיא לא יכולה לנפץ ולשפר. ברכות אדירות ללונה ולצוות המקצועי שמלווה אותה באופן צמוד בהובלתו של בעלה, דן סלפטר, על הזכייה במרתון פירנצה ושיפור השיא הישראלי בלמעלה מ-11 דקות. לונה שלנו מסיימת שנה חלומית רצופה בהישגים ושבירת שיאים וכבר במרתון החמישי שלה בלבד, שולחת הצהרת כוונות חדה וברורה לקראת טוקיו 2020".

עוד בנושא:

שיא ישראלי חדש ללונה צ'מטאי בחצי מרתון: 1:07:55 שע' בליסבון
מאלון חזן ללונה צ'מטאי: "כולנו צריכים ללמוד ממנה"
דן סלפטר: "לונה אחת הטובות באירופה, לקראת טוקיו נתמקד במרתון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully