וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: צרפת צימקה ל-2:1 מול קרואטיה

ניקולא מאהו ופייר הוגו הרבר, אלופי רולאן גארוס, ניצחו 4:6, 4:6, 6:3, 6:7 (3) את איבן דודיג ומאטה פאביץ' והשאירו את האלופה בחיים

פייר הוגו הרבר טניסאי צרפתי עם ניקולא מאהו. רויטרס
הרבר, מאהו והבן שלו חוגגים את הנקודה היקרה/רויטרס

אחרי הפתיחה הרעה עם שני ההפסדים ביחידים של צרפת אתמול (שישי), היא הצליחה להישאר בחיים בגמר גביע דייויס אחרי משחק הזוגות. ניקולא מאהו ופייר הוגו הרבר, שמשתפים פעולה גם בסבב ואפילו זכו השנה ברולאן גארוס ובעבר גם באליפות ארצות הברית וגם בווימבלדון וגם הגיעו לגמר באוסטרליה, הצליחו לעמוד בלחץ ולהביא את הנקודה לצרפת. הוגו והרבר נעזרו בקהל המקומי בליל כדי לנצח 4:6, 4:6, 6:3, 6:7 (3) את איבן דודיג ומאטה פאביץ' (בעצמם שחקני זוגות חזקים) בתוך שלוש שעות ועוד 38 דקות.

הבעיה הגדולה מבחינת הצרפתים, שחולמים לזכות בתואר בפעם השנייה ברציפות ובפעם ה-11 בסך הכול, היא שבמשחק הרביעי ביום ראשון (14:00 שעון ישראל) הם יצטרכו להעלות טניסאי שינצח את מארין צ'יליץ'. הקרואטי, המדורג שביעי בעולם, מרגיש בנוח מאוד על החימר בליל וביום שישי נראה נהדר וניצח די בקלות את ג'ו ווילפריד צונגה. כרגע, ז'רמי שארדי (40 בעולם) רשום כמי שאמור לעלות למשחק הזה בניסיון להפתיע את אלוף ארצות הברית לשעבר, אבל בהחלט ייתכן שינוי ויאניק נואה עשוי להעלות את המדורג הבכיר שלו לוקא פוי (32) למשחק הזה.

עוד בנושא:

קרואטיה פתחה עם 0:2 אחרי שני משחקי היחידים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

פייר הוגו הרבר טניסאי צרפתי. רויטרס
הרבר מדליק את הקהל הצרפתי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully