וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "מעולם לא עברתי על החוק, מנסים להכפיש אותי"

בלם ריאל מדריד הגיב לפרסומים של פוטבול ליקס אחרי התבוסה מול אייבר, עליה אמר: "לא הייתה תשוקה". ביקורת קשה על בייל, סבאיוס ואסנסיו

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
אחרי ארבעה ניצחונות הגיע הפסד כואב מאוד. סולארי/רויטרס

אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות מאז מינויו של סנטיאגו סולארי למאמן, חזרה היום (שבת) ריאל מדריד ליכולת האומללה שאפיינה אותה בכל כך הרבה משחקים העונה. הבלאנקוס נראו רע מאוד והובסו 3:0 על ידי אייבר במסגרת המחזור ה-13 בלה ליגה. גונסאלו אסקלנטה (16), סרג'י אנריק (52) וקיקה (57) כבשו לאייבר, ששיחקה נהדר והייתה עדיפה בהרבה על פני ריאל.

עוד בנושא:

ריאל מדריד הובסה 3:0 על ידי אייבר
אופ"א טוענת: סרחיו ראמוס לא נכשל בבדיקות סמים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עוד משחק מתסכל לבנזמה וחבריו/GettyImages

* זו הפעם הראשונה שאייבר מנצחת את ריאל מדריד במפגש התשיעי בין השתיים (שבעה ניצחונות לריאל ו-1:1).

* זו הפעם הראשונה שאייבר כובשת יותר משער אחד במשחק מול ריאל מדריד.

* לפני המשחק הנוכחי, אייבר כבשה שלושה שערים מול ריאל מדריד בשמונה מפגשים.

* ווסקה הקטנטנה (19) היא הקבוצה היחידה שספגה העונה יותר שערי חוץ מריאל מדריד (16).

* זו הפעם הראשונה שריאל מדריד מפסידה שלושה משחקי לה ליגה באותה עונה בהפרש של שלושה שערים ומעלה מאז 2003/4.

* 365 דקות הן הזמן המצטבר בו ריאל מדריד הייתה בפיגור בעונת 2018/19, יותר מאשר כל העונה שעברה (296).

* ריאל מדריד ספגה שערים ב-11 משחקי החוץ האחרונים שלה בלה ליגה, הרצף הכי גרוע שלה מאז התקופה שבין נובמבר 2003 למאי 2004 (אז ספגה ב-14 משחקי חוץ ברציפות).

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
תבוסה היסטורית. ראמוס/רויטרס

סרחיו ראמוס התייחס לפרסומים של פוטבול ליקס: "מי שמפרסם את ההאשמות הללו יצטרך להתמודד עם הצוות המשפטי שלי. המועדון שלי ואופ"א דנו בנושא, מעולם לא עברתי על החוקים במהלך הקריירה שלי. הביאו את הסיפור הזה לידיעתנו לפני חודש וחצי, אנחנו לא מפחדים. אני מוכן לפעול כי זה עניין רציני וניסיון להכפיש את התדמית שלי".

על ההפסד אמר: "היום אין תירוצים, זה מה שקורה כשאין לך תשוקה במשחק, כשהגישה לא טובה ואתה לא בקצב. לא היינו שווים ליריבה מבחינת אינטנסיביות ותשוקה, וכשזה קורה אז אנחנו בסך הכול קבוצה ממוצעת. מבחינה פיזית אני לא חושב שהיינו כאלה רעים, הבעיה היא בגישה".

הבלם הצרפתי רפאל וראן התייחס למשחק וההפסד הראשון תחת המאמן החדש כשאמר: "אייבר שיחקה בצורה התקפית מאוד והיה משחק מורכב. כשאנחנו מפסידים את קרבות האחד על אחד אנחנו משלמים ביוקר. לא הצלחנו להתמודד עם משחק הלחץ שלהם. יש לנו מספיק איכות כדי להתמודד איתם, אבל לא עשינו את זה. לא מצאנו פתרונות. ניסינו לשחק, אבל לא הצלחנו לשחק את הכדורגל שלנו. זו בעיה קבוצתית. אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולהמשיך לעבוד, כמו תמיד".

על העובדה שחוליית ההגנה של ריאל, שם הוא חלק מרכזי, ספגה כבר 19 שערים בלה ליגה העונה, אמר הצרפתי: "זו בעיה קבוצתית. כולנו חייבים לשפר את העניין הזה כדי להתחיל לנצח. אנחנו מודעים למצב. הייתה לנו ריצה טובה במשחקים האחרונים, אבל שוב הפסדנו. אנחנו מקווים לחזור לנצח כדי לייצר דינמיקה חיובית בקבוצה".

סולארי אמר לאחר הפסד הבכורה שלו: "לא היינו טובים וצריך להודות בזה. נצטרך לעבוד כדי להשתפר ולתקן את הטעויות שלנו. אנחנו חייבים לברך את אייבר, הם היו הרבה יותר טובים. זו תוצאה כואבת, לא ציפינו לזה, אבל המצב בר-תיקון. ננסה להפחית את כמות הספיגות שלנו, על זה צריך לעבוד. אנחנו חייבים לספוג פחות וכמובן לכבוש יותר. המשחק הכי גרוע של העונה? אני לא יודע, אבל בטוח הכי גרוע מבין חמשת האחרונים".

במארקה הגדירו את המשחק כ"שבת השחורה" של ריאל מדריד וסנטיאגו סולארי. מי שספג ביקורת חריפה היה דני סבאיוס, שהיה חלש מאוד. "הוא היה צל של עצמו כמו שנראה בנבחרת ספרד", נכתב שם, הוא הוקף כל הזמן בשחקנים יריבים ולא ידע איך להתחמק. הטעות הכי גדולה שלו הייתה בשער הראשון, אבל הוא לפחות ניסה להמשיך".

גם אלברו אודריוסולה, שביצע טעות גדולה בשער השני ונפצע תוך כדי, לא יצא חסין: "התמודד עם אתגר אמיתי בצד שלו כשפגש את מארק קוקורייה וחוסה אנחל, הם לא נתנו לו לצאת להתקפה וכל הזמן לחצו עליו בהתקפה. הטעות שלו בשער השני הייתה קריטית והוא גם נפצע במהלך". על סרחיו אסנסיו, שפתח בהרכב והיה חלש, נכתב: "הוא עשה קצת יותר מאשר בשבועות האחרונים, אבל עדיין רחוק מאוד מהרמה שהוא צריך להיות בה. הוא חילק כמה מסירות לא רעות לבייל, שבזבז אותן. הזמן חולף והוא ממשיך לבזבז את ההזדמנויות שניתנות לו. אם הוא יפספס את הצ'אנס שניתן לו, הוא לא יוכל לבוא בטענות".

גם גארת' בייל חטף: "נוכח-נפקד. שוב. הוא כבש שער יפה אחרי חמש דקות, אבל היה בנבדל ואז נעלם לחלוטין במשך 85 דקות. השאלה היחידה היא מדוע לא הוחלף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully