וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל יציין הופעה 100 בברייטון: "מרגיש שהמאמן בוטח בי"

הקשר שכבש שער יפהפה מול סקוטלנד במדי הנבחרת, יפתח בפעם השביעית ברציפות מול לסטר: "בישראל אני מקבל יותר חופש"

נבחרת ישראל אומנם לא הצליחה להוציא את התיקו המיוחל מול סקוטלנד בליגת האומות, אבל מי שיזכור את המשחק הזה לטובה מבחינה אישית ובכלל את כל הקמפיין עם הנבחרת הוא בירם כיאל. הקשר שכבש שער יפהפה בגלאזגו, צפוי לפתוח היום (17:00) בפעם השביעית ברציפות בהרכב של ברייטון שתארח את לסטר ולרשום בכך הופעה מספר 100 במדי השחפים.

כיאל התראיין לתקשורת באנגליה והתייחס בעיקר לאחריות הגדולה והקרדיט שהוא מקבל: "אני שמח שאני מקבל את האחריות, אני אחד מהשחקנים האלו שרוצים לקחת אחריות. אני מרגיש שהמאמן בוטח בי כשאני משחק".

בירם כיאל שחקן ברייטון. רויטרס
בתקופה נהדרת בקריירה. בירם כיאל/רויטרס

כיאל, שכבש 5 שערים ב-99 משחקים במדי השחפים, התייחס לאפשרות שיבקיע מול לסטר: "אני יותר מאשמח אם אקבל הזדמנות להבקיע שוב. כל גול שהבקענו השנה היה חשוב. היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, אבל היה לנו חוסר מזל בשנה שעברה. העונה זה השתנה. אני הבקעתי בניוקאסל והבקעתי גם עבור הנבחרת שלי, כך שזה לא רע. אני מרגיש שיש לנו הזדמנות לנצח. אנחנו בתקופה טובה, אנחנו צריכים את גלן מארי בקבוצה, כי הוא אומן".

"כקשר בקבוצה, לפעמים אתה צריך להיות קצת אנוכי ולקחת בעיטות. אבל אני אף פעם לא חשבתי יותר מדי על גולים, זה אף פעם לא בראש שלי. אני רק חושב איך אני נותן הכול כדי לעזור לקבוצה לנצח. כשתגיע ההזדמנות אקח בעיטה מרחוק, אבל אל תשימו כסף על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully