וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון הלך ואיתו גם התהילה עברה לל.א": אוהדי הקאבלירס מתרגלים לעידן פוסט-ג'יימס

קינג ג'יימס חוזר לקוויקן לואנס ארנה, שהפך שומם מאז שעזב. "הכלכלה בעיר צנחה, זה כאילו לברון היה החשמל ומאז שהלך אין אור"

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
חוזר למקום בו גדל. לברון/AP

על השיטה ב-NBA אמרו וסיפרו כבר הרבה דברים. מצד אחד, הדראפט והטנקינג בעקבותיו מבטיחים סוג של גלגל - פעם למעלה ופעם למטה. מנגד, תקרת השכר התנפחה ועידן הסופרטימס הולך וצובר תאוצה. אבל בכל זאת, יש דברים שאי אפשר לקחת מהליגה הטובה בעולם: למשל, קליבלנד קאבלירס, עד לפני חמישה חודשים מועמדת ודאית לתואר והיום היא במאזן 11:2, כשפלייאוף יישאר בגדר חלום רטוב עבורה. והכל בגלל איש אחד, הילד מאקרון, אוהיו - לברון ג'יימס.

קינג ג'יימס חוזר הלילה (בין רביעי לחמישי, 03:00, ספ' 5) לקליבלנד, אחרי שביולי האחרון עזב לפרוייקט חדש בקליפורניה במדי הקבוצה בה קובי בראיינט הפך לאייקון, ל.א לייקרס.

"זה לא פשוט, אנחנו רק מפסידים לאחרונה", סיפר דייב הוואס, אוהד הקבוצה אבל גם הבעלים של הבר בקומות העליונות בקוויקן לואנס. "בשנים האחרונות כשלברון עוד היה בקבוצה, היציעים היו תמיד מלאים, בכל משחק פתחנו את כל העמדות. השנה, לא משתלם בכלל לעבוד. לברון קם ולקח איתו את כל התהילה ללוס אנג'לס".

"המכירות בכל התחומים שלנו צנחו מאז שלברון עזב", הוא מודה, "לבדו הוא השפיע על הכלכלה בכל קליבלנד". ההערכות מדברות על דעיכה של לפחות 25 אחוזים, כאשר כלכלנים טוענים שלאורך שתי הקדנציות שלו באוהיו, ג'יימס אחראי באופן בלעדי להזרמה של מאות מיליוני דולרים לעיר האפרורית.

עוד בנושא
קווין דוראנט טוען: "העימות עם דריימונד גרין לא ישפיע על החלטותיי בקיץ"
קליבלנד קאבלירס הודיעה: ג'יי אר סמית' לא חלק מהקבוצה יותר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"הביא לנו אליפות, חייבים לעשות לו כבוד". ג'יימס/GettyImages

"תקופת פוסט-לברון קשה מהצפוי", סיפר מארק קלאנג, בעלים של משרד כרטיסים גדול בעיר. "הקבוצה מתפרקת, אף אחד לא ראה את זה מגיע, וברור שזה מתבטא בנוכחות דלילה של הקהל". הדבר בא לידי ביטוי במחירי הכרטיסים שצנחו בעקבות הביקוש הנמוך. כרטיס לקומה האמצעית שעלותו בעונה שעברה עמדה על 75 דולר לערך, ירד עד ל-25 דולר.

הייאוש בעיר גדול. "יכול להיות שלא נגיע אפילו ל-20 ניצחונות", אומר קלאנג. "הייתי במשחק פתיחת העונה, היה ממש שקט. לברון הצית את כולם, רק הוא יודע לעשות את זה".

ובכל זאת, עיר שלא ידעה הישגים ספורטיביים שנים כה ארוכות, יודעת להודות ליחיד שהביא אותה עד לבאר וגם לימד אותה לשתות. "ג'יימס זכה באליפות עבורנו, אני מרגיש שלא משנה מה, חייב לתת לו ריספקט", אומר נולאן ארנולד, אוהד הקבוצה שיגיע למשחק עם חולצה עדכנית של קינג ג'יימס, "האוהדים החליטו לכעוס עליו, אבל אני חושב שעמוק בפנים הם מקווים שהוא יצליח. אני מקווה שיעשו לו סטנדינג אוביישן ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully