וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי של הפועל ירושלים החדשה: אופי השחקנים ואמארה סטודמאייר

21.11.2018 / 9:01

במועדון מתמוגגים מהזרים: "המחנאות שהיתה בעבר לא קיימת". הסנטר קוצר שבחים: "יש לו אפקט חיובי מאוד בחדר ההלבשה ומחוצה לו"

one

לאחר התבוסה הביתית להפועל אילת, הפועל ירושלים שבה לנצח אמש (שלישי), כשגברה על דיז'ון 72:86 בארנה. מאזנם של האדומים בליגת האלופות של פיב"א עומד כעת על 1:6, אולם בקבוצה מבהירים: "למרות הניצחון אנחנו לא מציגים את הכדורסל הכי טוב שלנו וצריכים להשתפר. הקמפיין באירופה עד עתה הוא מעל הציפיות, אנחנו במאזן טוב. בארבעה משחקים שיחקנו בחוץ מול יריבות שמתמודדות על העלייה".

למודי ניסיון מהעונה שעברה, החליטו בירושלים לשים העונה דגש על אופי השחקנים. "בכל שנה אנחנו בודקים את זה, אבל אם בשנים קודמות התעלמנו מתכונות מסוימות של שחקנים בגלל ששחקן הוא טוב, הפעם היתה החלטה עקרונית לבדוק היטב את האופי, אם זה דרך שחקנים, מאמנים והנהלת קבוצות", אמרו במועדון. "בינתיים זה משתלם: האווירה בחדר ההלבשה חיובית מאוד והמחנאות והמתח שאפיינו את חדר ההלבשה בשנתיים האחרונות לא קיימים כה".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה את דיז'ון 72:86
זאת ההנהלה, טמבל: עוד מאמן התחלף, ומכבי תל אביב נותרה אותה מכבי תל אביב
יאניס ספרופולוס: "לא פשוט לבצע שינוי אחרי אימון אחד בלבד"

שחקני הפועל ירושלים כריס ג'ונסון, ג'וש אואנס, ג'יימס פלדין. דני מרון
העונה הכל אחר. פלדין, אואנס וג'ונסון/דני מרון

אמארה סטודמאייר סייע לקבוצה לעלות ליתרון דו-ספרתי ברבע השני וסיים עם 13 נקודות ללא החטאה. "יש לאמארה אפקט מאוד חיובי בחדר ההלבשה, וגם מחוץ לו", אומרים בקבוצה. "הוא מנהיג ומשמש דוגמה. הוא עובד מאוד קשה, מחויב ומראה שהוא רוצה. אמארה בן 36 ומודע לכך, הוא יודע לקבל את זה שלא ישחק 40 דקות ולא כופה את עצמו על המשחק, להיפך. זה משפיע לטובה על חדר ההלבשה. היו כאן שחקנים שגדלו עליו. ידענו שהוא לא יגיע לכושר משחק של 40 דקות באירופה וייקח לו זמן להיכנס לעניינים, לכן זו לא הפתעה שבמשחקים האחרונים הוא משחק טוב".

במחזור הבא תארח ירושלים את א.א.ק אתונה למשחק שעשוי לקבוע את זהות הקבוצה שתסיים את שלב הבתים הראשון במקום הראשון. עם הצטרפותם לליגת האלופות קיבלו האדומים מסר שאם יצליחו להעפיל לפיינל פור, סיכוי גבוה שייערך בירושלים, מה שמעניק תמריץ נוסף. "הדרך עוד ארוכה אז אף אחד לא נח", הבהירו במועדון.

כריס ג'ונסון, שבלט עם 17 נקודות, סיכם: "לא שיחקנו הכי טוב, למחצית השנייה עלינו טוב יותר. ההגנה שלנו תשמור אותנו במשחק כל הזמן".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה את דיז'ון 72:86

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. דני מרון
"הוא עובד מאוד קשה, מחויב ומראה שהוא רוצה". סטודמאייר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully