וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ניימאר נפצע ב-0:1 של ברזיל על קמרון, קיליאן אמבפה נפצע בניצחון צרפת

שמונה ימים לפני המשחק הקריטי מול ליברפול, שני כוכביה הגדולים של פ.ס.ז' נפצעו במשחקי הנבחרות. בצרפת הרגיעו: אמבפה ספג מכה קלה ב-0:1 על קמרון. גם איטליה השיגה 0:1 דרמטי

עריכת וידאו: מתן חדד

פרט למשחקי ליגת האומות, שבוע הנבחרות ננעל הערב (שלישי) עם סדרה של משחקי ידידות שגורמים נזק כבד לפריס סן ז'רמן. שמונה ימים לפני המשחק הביתי מול ליברפול בליגת האלופות, ניימאר נפצע במדי נבחרת ברזיל (0:1 על קמרון) וקיליאן אמבפה במדי צרפת (0:1 על אורוגוואי). שני הכוכבים הוחלפו עוד במחצית הראשונה ועוררו דאגה רבה במועדון שלהם, אבל בנבחרת צרפת הרגיעו ודיווחו כי הפציעה של אמבפה לא רצינית. איטליה חזרה לכבוש עם 0:1 דרמטי על ארה"ב, אוסטרליה נפרדה מטים קייהיל עם ניצחון, בעוד ג'ון אוגו וניגריה לא הצליחו להכניע את אוגנדה.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל יוצא לאחר שנפצע, איתו המאמן טיטה. AP
הקהל בא לראות אותו והתאכזב. ניימאר יוצא/AP

צרפת - אורוגוואי 0:1

לפני יותר מארבעה חודשים נפגשו השתיים בניז'ני נובגורוד, ואז צרפת ניצחה 0:2 משערים של רפאל וראן ואנטואן גריזמן ברבע הגמר, בדרך אל הזכייה בגביע העולמי. הפעם, הטריקולור הגיעו אחרי ההדחה מליגת האומות והנחילו לסלסטה הפסד רביעי רצוף במשחקי הידידות. הוגו לוריס ציין בדיוק עשור לבכורה שלו, ב-0:0 הביתי מול אורוגוואי ב-19 בנובמבר 2008, ושוב שמר על שער נקי, כשפרלאן מנדי וטאנגי אנדומבלה מליון פתחו בהרכב של דידייה דשאן אחרי ההופעה המאכזבת של הנבחרת בהפסד 2:0 בהולנד. לואיס סוארס ואדינסון קבאני לא השפיעו בהתקפת האורחת, כאשר קבאני גם היה מאוכזב מהפציעה של קיליאן אמבפה. חברו לפ.ס.ז' נטש אחרי 36 דקות ונמצא בספק לקראת ליברפול עם פציעת כתף, לאחר שנתקל בשוער מרטין קמפאניה ונפל לא טוב. לאחר מכן טענו במחנה הצרפתי כי מדובר במכה קלה והפציעה לא רצינית. אוליבייה ז'ירו הכריע את המשחק עם פנדל בדקה ה-52, אחרי בעיטה של אנטואן גריזמן שספק פגעה ביד של מרטין קאסרס.

עוד באותו נושא

עם יד על הלב: יואכים לב פוגע במורשת שלו כמאמן נבחרת גרמניה

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת נפצע. AP
במחנה הצרפתי הרגיעו. קיליאן אמבפה/AP

ברזיל - קמרון 0:1

הסלסאו עם ניצחון שביעי רצוף ומשחק שביעי ללא ספיגה, כשסך הכול הם שמרו על שער נקי ב-17 מ-21 המשחקים האחרונים והפסידו רק באחד - ה-2:1 לבלגיה שגרם להדחה מהמונדיאל. ניימאר רצה לכבוש פעמיים ולהשתוות לרונאלדו עם 62 שערים במקום השני בכל הזמנים אחרי פלה, אבל נפצע ונאלץ לצאת כבר בדקה השמינית, ככל הנראה עם מתיחת שריר במשפעה. ריצ'רליסון נכנס במקומו ובדקה ה-45 נגח בעוצמה את שער הניצחון באצטדיון של מילטון קיינס באנגליה, אחרי קרן של וויליאן. ז'ורז' מאנג'ק ממכבי חיפה המשיך בהרכב של קלרנס סיידורף, השלים 90 דקות וספג את הצהוב היחיד במשחק. אלאן פתח לראשונה בהרכב של ברזיל.

ז'ורז' מאנג'ק שחקן נבחרת קמרון מול רוברטו פירמינו שחקן נבחרת ברזיל. AP
מפגש יוקרתי מבחינתו. ז'ורז' מאנג'ק מול רוברטו פירמינו/AP

איטליה - ארה"ב 0:1

שנת 2018 המסויטת, בה איטליה נעדרה מהגביע העולמי, לפחות הגיעה לסיומה עם חיוך. רוברטו מאנצ'יני שוב סבל, כאשר הנבחרת שלו נראתה בדרך ל-0:0 נוסף, אבל בדקה ה-94 הצליח המחליף מתאו פוליטאנו לחתום מבצע קבוצתי עם כדור ברשת ונתן את האות לחגיגה כחולה בגנק, אחרי בישול של חברו לאינטר רוברטו גליארדיני. לורנצו אינסינייה, צ'ירו אימובילה, אלסנדרו פלורנצי, לורנצו פלגריני, ז'ורז'יניו וג'ורג'ו קייליני נעדרו, כשסטפנו סנסי מססואולו ערך בכורה וקווין לזניה החמיץ כמה הזדמנויות בהופעה הראשונה שלו בהרכב. גם וינצ'נזו גריפו ומואיז קין בן ה-18 (יליד 2000 הראשון בנבחרת) עלו מהספסל להופעות בכורה לא הועילו, בעוד הילד סטפנו טונאלי לא שותף. קני סייף שוחרר אתמול מהסגל האמריקאי בגלל פציעה.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים. רויטרס
נפרדו מ-2018 בטעם טוב. שחקני איטליה חוגגים/רויטרס

אוסטרליה - לבנון 0:3

הסוקרוז ניצחו בקלות במשחק הפרידה של טים קייהיל מהנבחרת. הקשר-חלוץ שערב המשחק אמר ש"זו תהיה הפעם היחידה בה תראו אותי בוכה", פרש מהמדים הלאומיים אחרי 108 הופעות, 50 שערים והשתתפות בארבעה מונדיאלים. קייהיל נכנס בדקה ה-82 וזכה לתשואות מעשרות האלפים בסידני, מרטין בויל (19 ו-41) ומת'יו לקי (68) כבשו.

טים קייהיל במשחק הפרידה מנבחרת אוסטרליה. רויטרס
אמר שלום. טים קייהיל/רויטרס

ניגריה - אוגנדה 0:0

ג'ון אוגו שיחק 88 דקות בהרכב של הנשרים, שלא הצליחו להכניע את אוגנדה באצטדיון על שם סטפן קשי. האורחים, שעלו גם הם לאליפות אפריקה אחרי טורניר מוקדמות מרשים, רשמו משחק חמישי רצוף ללא ספיגה, כשגם הקפטן אחמד מוסא והמחליפים סמואל קאלו ומוזס סימון לא מצאו את הרשת עבור ניגריה.

שחקן נבחרת ניגריה, ג'ון אוגו. GettyImages
הופעה מספר 21 בנבחרת ניגריה. ג'ון אוגו/GettyImages

משחקים נוספים

אלבניה - ויילס 0:1
טורקיה - אוקראינה 0:0
דרום אפריקה - פרגוואי 1:1
טוניסיה - מרוקו 1:0
יפן - קירגיזסטן 0:4
אוזבקיסטן - דרום קוריאה 4:0
ירדן - ערב הסעודית 1:1
סין - פלסטין 1:1
אירן - ונצואלה 1:1
עיראק - בוליביה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully