וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגן בוושינגטון נמשך: וול קילל את המאמן, ביל תקף את הנשיא

הנסיבות שהובילו את הוויזארדס לחפש טרייד על שני הכוכבים נחשפות: הרכז התעמת עם סקוט ברוקס, השוטינג גארד נזף בארני גראנפלד, וזה לא הכל

ג'ון וול עם מאמן וושינגטון ווויזארדס סקוט ברוקס. AP
יחסים מתוחים. וול עם סקוט ברוקס/AP

עוד ועוד פרטים נחשפים על חדר ההלבשה המשוסע של וושינגטון, על רקע הדיווחים בדבר האפשרות להעביר את ג'ון וול ובראדלי ביל בטרייד. הלילה (בין שני לשלישי) דווח ב-ESPN על עימות מילולי חריף בין וול לבין מאמן הקבוצה סקוט ברוקס, במהלכו קילל הרכז את המאמן ("פאק יו", על פי דיווחים). בעקבות העימות וול נקנס על ידי המועדון ואולץ להתנצל בפני כל חבריו לקבוצה ובפני ברוקס, כמובן.

על פי ESPN, בין וול לבין שאר השחקנים בקבוצה יש "חוסר חיבור מתמשך", וזו סיבה מרכזית לכך שהקבוצה פתוחה להצעות לטרייד מקבוצות אחרות על וול, בראדלי ביל, ולמעשה "על כל שחקן בסגל" על פי דיווחים.

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי הרקע לחילופי הדברים בין וול לברוקס, שהתרחשו במהלך אימון סוער בשבוע שעבר, החלו בעקבות עימות בין וול לבין ג'ף גרין. כמו כן, במהלך האימון התעמתו מילולית גם בראדלי ביל ואוסטין איברס. בנוסף, לצד הקללות שהטיח וול בברוקס, ביל תקף מילולית את נשיא הקבוצה ארני גראנפלד.

"מה שקורה בקבוצה מביך, זה משוגע לגמרי", אמר גורם בקבוצה ל"וושינגטון פוסט", וסיפר כי אירועי האימון המדובר רחוקים מלהיות מקרים בודדים (בין היתר, סיפר כי במהלך אחד המשחקים האחרונים גם קלי אוברה קילל את סקוט ברוקס).

זו לא הפעם הראשונה בשנים האחרונות שבה וושינגטון וחדר ההלבשה שלה מוזכרים בהקשרים כאלה. וול וביל לא ידועים כחברים קרובים אם בכלל, ובשנים האחרונות דווח לא אחת על מתיחות בין השניים. בקיץ האחרון הצטרף לקלחת עוד שחקן שנודע כפרובלמטי למדי בחדר ההלבשה, דוויט הווארד. כך או כך, הוויזארדס פתחו את העונה בצורה מאכזבת למדי ועומדים כעת על מאזן של 11 הפסדים וחמישה ניצחונות בלבד, שלעת עמה אפילו לא מספיקים כדי להעפיל לפלייאוף מהמזרח החלש.

עוד בנושא

דיווח: וושינגטון עשויה לוותר על ג'ון וול ובראדלי ביל
קמבה ווקר ניצח את בוסטון, ווסטברוק חזר והפסיד

טבלת מנש 20.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 20.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully