וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מודה שזו התקופה הכי קשה שלו בגולדן סטייט: "היינו בחלום, עכשיו בעולם האמיתי"

הווריירס ספגו הפסד שלישי רצוף, הנתונים מראים הידרדרות קיצונית, קר מנסה להעיר את השחקנים אבל קליי תומפסון מגיב בלי פחד: "נמשיך לזרוק, זה לא מדע טילים"

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
מתי אתה חוזר, חבר? קרי/AP

גם סטיב קר מודה: זאת התקופה הכי קשה של גולדן סטייט ב-4.5 השנים שלו כמאמן הקבוצה. "הו כן", ענה קר כשנשאל על הסוגיה, אחרי שהווריירס הפסידו הלילה (שני) 104:92 לסן אנטוניו, "אבל הייתה לי ריצה חלומית במשך ארבע שנים וחצי. היינו במציאות קסומה במשך ארבע עונות. זו התקופה הכי קשה שעברנו. זה ה-NBA האמיתי. לא באמת היינו ב-NBA האמיתי בשנים האחרונות. היינו בחלום הזה. אז עכשיו אנחנו מתמודדים עם המצוקה הזאת, וצריכים לצאת ממנה בעצמנו".

עוד בנושא
גולדן סטייט דועכת: המשבר של האלופה התעצם עם 104:92 אצל סן אנטוניו
השיחות הפנימיות והשיקולים: סטפן קרי מדבר על המשבר בין דוראנט לגרין
כך הכל התפוצץ: דריימונד גרין צעק על קווין דוראנט "אנחנו לא זקוקים לך, ננצח גם בלעדיך"
למה דווקא גרין הושעה? ההימור של גולדן סטייט בעימות בין גרין לדוראנט

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
זריקות קשות. דוראנט/GettyImages
קליי תומפסון, קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
אווירה לא נעימה. דוראנט/AP

גולדן סטייט ספגה הספד שלישי ברציפות ורביעי בחמשת משחקיה האחרונים, וכשהרצף השלילי הזה מגיע על רקע פרשת דוראנט-גרין, אי אפשר להתעלם מזה. מנגד, הווריירס חסרים את סטפן קרי הפצוע (שעד לפציעה היה השחקן הלוהט בליגה), דריימונד גרין הפצוע נעדר (אחרי שבשבוע שעבר הושעה אחרי ההתפרצות שלו על דוראנט), כך שסטיב קר סבור שהחבורה הכישרונית שלו תתאושש מהר. עם זאת, הוא יודע שהפתרו חייב לבוא מהשחקנים.

"כולם צריכים להתאחד עכשיו, אי אפשר להתחיל לרחם על עצמך", אומר המאמן, "אתה חיב להיות מחויב להיאבק 48 דקות. היום עשינו את זה אולי 24 דקות. היו לנו שתי ריצות טובות. הייתי גאה בקבוצה במחצית השנייה, שהחזירה אותנו למשחק ונלחמו. אבל זה לא מספיק לעשות את זה לפרק זמן קצרף ואז שוב להיכנס לרצף רע. אתה חייב לשחק כל הזמן עם דחף ומטרה. לא עשינו את זה הלילה".

הווריירס, יש לציין, לא ממש נבהלים מהרצף הרע של המשחקים, הם יודעים שלעונה הרגילה אין משמעות אמיתית, הם מרגישים שהתעוררות קטנה בפלייאוף תספיק להם, וזוכרים שגם בעונה שעברה לא היה להם יתרון ביתיות בגמר המערב ובכל זאת ניצחו. קליי תומפסון מכניס דברים לפרופורציות. "זה היה רצף נוראי של משחקי חוץ, אבל אנחנו חסרים שחקנים", אמר תומפסון, "אני גאה בדרך שבה החבר'ה נלחמו. חוץ מהמשחק ביוסטון, אני מרגיש שכל משחק שלנו יכול היה ללכת לשני הצדדים. לצערנו, זה לא קרה. זה היה שבוע מאתגר. הדבר הכי טוב עבורנו עכשיו זה קצת להתרחק, להתחבר מחדש, ולחזור ליהנות, לשחק בכיף".

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
רוב הסיכויים שזה בחוץ. קליי זורק/רויטרס

הנתונים מראים את ההבדל בין שבועות 1 עד 4 לשבוע 5 הנוראי ללא סטף. מאזן שהיה 2:11 (שני בליגה) הפך ל-4:1 (26 בליגה). 12.5 שלשות למשחק (5 בליגה) הפכו ל-8.4 (28 בליגה). מי שקלעה 119.2 נקודות למשחק (הכי טוב בליגה) ירדה ל-102.8 נקודות (24 בליגה). מעבר לאווירה הכבדה בקבוצה, השחקנם פשוט לא פוגעים. קווין דוראנט וקליי תומפסון קלעו הלילה 19 מ-51 מהשדה. בשלושת המשחקים האחרונים, גולדן סטייט "קולעת" רק ב-18 מ-77 מעבר לקשת.

"אני חושב שבהרבה פוזשנים השחקנים לקחו זריקות מהירות", אמר קר, "אנחנו צריכים יותר סדר. היו לנו הרבה התקפות מאולתרות עם זריקות מהירות. הרבה פעמים שחקנים נהיים מתוסכלים, ורוצים לצאת מזה דרך זריקות. אני מדבר על כל הקבוצה, לא רק על קליי. אנחנו חייבים להניע את הכדור, חייבים לבטוח זה בזה. זה הסמל של הקבוצה הזאת".

קליי תומפסון, שסיים עם 3 מ-11 מעבר לקשת, יודע איך יוצאים מזה, וממחיש את הביטחון שלו ושל קבוצתו אחרי שלוש אליפויות בארבע שנים ושליטה מוחלטת בליגה: "אתה צריך להמשיך לעשות את אותם דברים. לקחת 51 זריקות גם ביום רביעי, ולהכניס 35 במקום כמה שהכנסת היום. זה עד כדי כך פשוט. זה לא מדע טילים. אתה עולה למגרש, משחק באגרסיביות, ועושה את מה שעשית כחל הקריירה. אני חושב שהישגי העבר שלי ושל דוראנט מוכיחים שהכל יהיה בסדר".

לדברי תומפסון, "סטיב נמצא כאן, אני חושב, חמש שנים, וזו הפעם הראשונה שיש לו רצף 3:0? זה די טוב אם אתם שואלים אותי. זה לא סוף העולם. נהיה טובים יותר. אני יודע. למזלנו, אנחנו לא באפריל, אלא בנובמבר".

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
והמשחק הבא: אוקלהומה סיטי. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully