וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של סולארי בריאל מדריד: מי הנפגעים העיקריים?

המאמן החדש שינה את המומנטום בבלאנקוס, אבל גם קיצץ בדקות של איסקו, אסנסיו ונבאס. אודריוסולה ורגילון מקבלים קרדיט נרחב

עריכת וידאו: מתן חדד

קידומו של סנטיאגו סולארי לעמדת המאמן הראשי של ריאל מדריד הביא עמו בשורות טובות לקבוצה, אבל מבט קצר על הנתונים מספר שיש כמה וכמה שחקנים שמעמדם נפגע, לפחות בינתיים, מאז פיטוריו של ג'ולן לופטגי.

עוד בנושא
ברצלונה לא פוסלת את חזרת ניימאר ומכינה קמפיין ל"טיהור שמו"
הרכש הראשון של סולארי: "אקסקיאל פלאסיוס סיכם בריאל מדריד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן ריאל מדריד איסקו מאוכזב. רויטרס
פיחות במעמדו? איסקו/רויטרס

סולארי, שהחל כמאמן זמני ומאז כבר מונה למאמן קבוע עד 2021, עמד עד כה על הקווים בארבעה משחקים בלבד, אבל בספרד מקדימים לזהות מגמות חדשות בבלאנקוס. הנהנים העיקריים מבואו של שחקן העבר הם אלברו אודריוסולה שלא פספס אפילו לא דקה תחתיו, וגם המגן סרחיו רגילון שקודם ברוטציה וזכה ל-315 דקות. נאצ'ו ולוקאס ואסקס גם מקבלים קרדיט נרחב בשלב הזה, עם 295 ו-290 דקות בהתאמה.

לעומת זאת, שחקנים אחרים שמיעטו לרדת מכר הדשא בעידן לופטגי, מוצאים את עצמם כעת בקצה הספסל. איסקו אמנם עבר ניתוח בתוספתן, אך שיחק בינתיים 18 דקות בלבד תחת סולארי. בהקשר הזה חשוב לציין שלואיס אנריקה לא התרגש מהחזרה מהניתוח ונתן לו את חולצת ההרכב הראשון מול קרואטיה בליגת האומות. נפגע נוסף הוא קיילור נבאס, שהחששות שלו מאובדן דקות משמעותי לאור הצטרפותו של טיבו קורטואה - התממשו. הקוסטה ריקני שיחק במשחק אחד בלבד מבין ארבעת האחרונים, בגביע נגד מלייה. גם מרקו אסנסיו, מי שהפך לסמל העידן החדש בריאל מדריד בשנתיים האחרונות, גם חווה דעיכה תחת סולארי עם 155 דקות בלבד מתוך 360 אפשריות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully