וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר היה מודאג למרות הניצחון, בית הלחמי: "היה תענוג למרות ההפסד"

18.11.2018 / 22:27

מאמן הפועל חולון דרש משחקניו לשחק 40 דקות: "עשינו קאמבק, אבל צריך להבין למה זה קרה". מאמן גליל: "אנחנו נותנים חוויית צפייה, אני מרוצה מהכל חוץ מההגנה שלנו"

one

הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל, שתיים מהקבוצות שפתחו טוב מאוד את העונה בליגת העל, סיפקו הערב (ראשון) מותחן נהדר ביניהן שהסתיים עם 106:112 לחולון המארחת לאחר הארכה. גליל, שניצחה שישה משחקים ברציפות עד למשחק הזה, הוכיחה שמקומה בפסגה לא מטעה ומנגד הקבוצה של דן שמיר הוכיחה עד כמה חזק האולם הביתי שלה, בו היא עדיין לא נוצחה למרות כמה משחקים קשים מאוד כמו הערב וכמו מול הפועל תל אביב, אז שלשה של פניני עם הבאזר הבטיחה את הניצחון.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
רק ניצחונות בבית. דן שמיר/קובי אליהו

דן שמיר מאמן הפועל חולון אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד, כל ניצחון הוא טוב. נגד קבוצה טובה, שלהסיר את הכובע על כל מה שהם עושים, אבל הבור שחפרנו לעצמנו בחצי הראשון, בא מהרבה טעויות שלנו. יש קבוצות שבפיגור 10-12 המשחק גמור מבחינתם, וסף השבירה נמוך. אנחנו עשינו קאמבקים, אבל אני עסוק באיך ולמה זה קרה. התחלנו לשמור בחצי השני ושיחקנו קשוח. הדברים שאנחנו עושים טוב בדקות שאנחנו חוזירם ומנצחים, כדאי שנעשה אותם 40 דקות. זאת העבודה שלנו, לשחק קשוח וביחד, ומהר ואז אפשר גם לטעות".

אריאל בית הלחמי היה שבע רצון למרות ההפסד הדרמטי: "אם אני חי את הרגע, היה משחק מטורף, כיף אמיתי. שתי הקבוצות שיחקו יוצא מן הכלל, הניסיון הכריע בסוף, אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. חוץ מההגנה, אין לי טענות. אנחנו באים לכל משחק ונותנים חוויה לצפייה, עד עכשיו זה הלך, היום קצת פחות. אנחנו עדייין קבוצה, וצריכים ללמוד, נקווה שפעם הבאה שיהיה לנו את הכדור האחרון, נוציא לפחות עבירה|

בית הלחמי הוסיף: "אנחנו קבוצה כיפית, צעירה, הסגנון שלנו ברור, אנחנו משחקים אותו דבר בכל מגרש, לא משחצנות, זה הכלים הכי טובים שלנו, המהירות שלנו, ההפתעות שאנחנו עושים בהגנה. לפעמים זה הולך, לפעמים לא. אנחנו לא קבוצה עם 20 מיליון שקל תקציב, צריכים להעריך כל ניצחון שאנחנו עושים ולחבק אותו בשני ידיים, למרות ההפסד היום היה תענוג".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully