וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 106:112 את הפועל גלבוע/גליל בהארכה

הקבוצה המצוינת של בית הלחמי נתנה פייט גדול והובילה לאורך רוב המשחק, אך חולונייה שמרה על המבצר שלה עם התעלות של פניני בהארכה ותרומה נהדרת של עמית שמחון וקאליף וואייט. נס ציונה שברה שיא נקודות עם 84:105 על הפועל באר שבע

one

המחזור השביעי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) כעת עם שני משחקים. הפועל חולון שמרה על המאזן הביתי המושלם שלה וניצחה את גלבוע/גליל המפתיעה 106:112 לאחר הארכה. במשחק נוסף עירוני נס ציונה התפוצצה על הפועל באר שבע ושברה שיא מועדון בנקודות עם 84:105 מוחץ.

שחקני הפועל חולון קאליף ווייאט גיא פניני. יוסי ציפקיס
חגגו גם הערב. וואייט ופניני/יוסי ציפקיס

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל 106:112 (לאחר הארכה)

אחרי הניצחון המרשים על בון בליגת האלופות של פיב"א, הקבוצה של דן שמיר הצליחה לשמור על המאזן הביתי המושלם שלה העונה, לא לפני שנתקלה ביריבה נהדרת שמתחה אותה וגררה אותה למשחק הכי צמוד שאפשר. חולון הצליחה לחזור כמה פעמים מהקבר, כולל לחזור מפיגור דו ספרתי לקראת סוף הזמן החוקי עם ריצת 0:12. גיא פניני, שכבר ניצח לחולון משחק אחד העונה עם שלשה על הבאזר, דאג לסדר את הניצחון עם חמש נקודות ושלשת קלאץ' גדולה בהארכה.

חולון ניצחה את המשחק הזה למרות שחסרה את דקוואן ג'ונס, אבל נהנתה מתרומה נהדרת של הישראלים שלה עמית שמחון (18 ו-4 שלשות) וגם שלומי הרוש שחזר לתחייה עם 13 נקודות ושלוש שלות. קאליף וואייט המשיך את המומנטום שלו מהמשחק מול בון עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים ושון ג'ונס שלט בצבע עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים. מנגד, גליל נשענה בעיקר על בראיינט קרופורד שנתן משחק אדיר עם 35 נקודות ו-8 אסיסטים. חואקין שוכמן תפר ארבע שלשות ובלט גם הוא עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים שהפעם לא הספיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל גלבוע/גליל חואקין שוכמן. יוסי ציפקיס
מהטובים בשחקני גליל. חואקין שוכמן/יוסי ציפקיס

האורחים פתחו את המשחק טוב יותר בזכות תרומה לא צפויה של חואקין שוכמן שתפר שתי שלשות כבר ברבע הראשון. אבל לחולון יש את הגאנרים שלה כשעמית שמחון, קורי וולדן וקאליף וואייט צלפו שלשות מנגד והחזירו את חולון ליתרון 20:21. ג'יימס קלי ובראיינט קרופורד שמרו את האורחת בתמונה, אבל שלשה של שלומי הרוש קבעה 29:32 לחולוניה בסוף הרבע. שלומי הרוש היה נהדר גם ברבע השני ותפר את השלשה השלישית שלו כדי לקבוע 38:43 לחולוניה, שהובילה כבר 42:46. אלא שמכאן גליל רצה ל-0:9 ושלשה של בראיינט קרופורד העניקה לאורחים יתרון 46:51. גליל לא עצרה כאן, קרפלס וקרופורד חדרו באין מפריע, השלימו ריצת 2:14 והורידו את גליל להפסקה ביתרון 49:57.

גליל פתחה מצוין את הרבע השלישי ועלתה כבר ליתרון של 51:67, אבל חולון לא נבהלה ונגסה אט אט בהפרש עם ריצת 3:13 שהחזירה לפיגור מינימאלי של 67:64. המשחק המשיך להיות צמוד מאוד שקרופורד וקלי שומרים את חולון ביתרון קטן של 75:79 בסיום הרבע השלישי. במקום לנסות להשוות ברבע המכריע, חולון ראתה שוב את היריבה פותחת פער דו ספרתי עם ריצת 0:8 שקבעה 77:90 כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום. גמור? ממש לא. פניני חטף כדורים, שמחון תפר שלשה, קאליף וואייט היה בלתי עציר ומהלך שלוש נקודות של טי ג'יי קליין השלים ריצת נגד של 0:12 שקבעה 89:90 בלבד לגליל, שלוש דקות לסיום המותחן.

השטף ההתקפי של חולון נעצר וגרג וויטינגטון שבר סוף סוף את הקרח עם ריבאונד התקפה וסל ולאחר מכן עוד סל שקבע 89:94 לאורחים. אבל חולון לא הסכימה להרים ידיים. קאליף וואייט סחט עבירה לשלוש וצימק את הפיגור ל-2 נקודות. טי ג'יי קליין חטף מנגד ומצא את שון ג'ונס שהשווה עם דאנק, דקה ו-15 שניות לסיום. ג'יימס קלי ושון ג'ונס החליפו סלים וגליל קיבלה את הכדור במצב של שוויון 96 עם 25 שניות לסיום. קרופורד מזמז את השעון והחטיא זריקת התאבדות.

עמית שמחון, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק שיא בחולון. עמית שמחון/ברני ארדוב

טי ג'יי קליין העלה את חולון ליתרון בהארכה, אבל גליל הגיבה עם שלשה של קרופורד. גיא פניני שהיה רדום לגמרי במשחק הזה תפר שלשה קריטי מנגד עם סל גדול מטר מאחורי הקשת. וואייט קבע 100:104 עם אחת מהקו, אבל קרופורד תפר שלשה ענקית שצימקה ל-103:104. דריון אטקינס לקח ריבאונד התקפה גדול וקלע שלוש נקודות עם סל ועבירה. איאן מילר החטיא שלשה מנגד וקאליף וואייט סגר עניין מהקו ובסיום: 106:112 להפועל חולון ששומרת על המבצר הביתי שלה ונצמדת לגליל במקום הראשון.

קלעו להפועל חולון: קאליף וואייט 22 נקודות ו-9 אסיסטים, שון ג'ונס 20 ו-12 ריבאונדים, עמית שמחון 18 ו-5 אסיסטים, קורי וולדן 13, טי ג'יי קליין 13 ו-12 ריבאונדים, שלומי הרוש 13, גיא פניני 8 ו-5 איבודים, דריון אטקינס 5. רועי הובר (10:04 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאנט קרופורד 35 נקודות (10 מ-19 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'יימס קלי 20 ו-10 ריבאונדים, חואקין שוכמן 14 ו-5 אסיסטים, גרג וויטינגטון 12, נתנאל ארצי 9, איאן מילר 9, טל קרפלס 7. בן אלטיט (04:33 דקות) שותף, אך לא קלע.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
כמעט טריפל דאבל. טל דן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל באר שבע 84:105

נס ציונה הגיעה למשחק הזה בכושר נוראי אחרי תבוסות קשות בליגה וגם באירופה מול דן בוש ההולנדית. הערב, הקבוצה פיצתה את אוהדיה ששרקו בוז ברבע הראשון עם ניצחון שהשווה כמה שיאים. הקבוצה שברה את שיא הנקודות שלה וגם השוותה את שיא השלשות שלה (16) באחוזים הכי טובים שלה אי פעם מחוץ לקשת עם 66 אחוז. המשחק הזה ייזכר בעיקר גם בשל ההצגה של טל דן שהיה כפסע מטריפל דאבל עם 13 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מי שעוד להט הערב היה דקוואן קוק שפשוט פירק את הגנת האורחים עם 30 נקודות, 6 מ-10 מחוץ לקשת וגם ארבעה אסיסטים וכל זה ב-31 דקות. ומה עם באר שבע? אחרי פתיחת העונה הנהדרת שלה, העולה החדשה ממשיכה לאבד גובה והיא עם הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים.

צפו בהפגזה של נס ציונה

one

האורחים פתחו בסערה את המשחק עם 4:11 מהיר, אבל דקוואן קוק וכריס דואו צלפו מבחוץ והטיסו את המארחים ליתרון 24:28 עם דאבל פיגרס כבר אחרי הרבע הראשון, בו אגב האוהדים המקומיים לא עודדו כמחאה על התבוסות האחרונות של הקבוצה. השליטה הביתית רק התעצמה ברבע השני כשקוק ודואו המשיכו להפגיז, ומנגד רק סמאג' כריסטון היה בעניינים אבל היתרון צמח כבר לדו ספרתי. רוברט רות'בארט הסיר חלודה והגיע כבר לשמונה נקודות אצל האורחים, אבל שלשה של גארי בראון קבעה 38:51 למארחים בהפסקה.

ההפרש של המארחים רק התעצם ברבע השלישי עם תצוגת שלשות מדהימה כשכריס דואו קבע 57:80 עם שלשה 13 מתוך 16 ניסיונות! דקוואן קוק היה בשלב הזה לבדו עם 6 מ-7 מחוץ לקשת ו-24 נקודות. המשך המשחק היה לפרוטוקול וסיפק רק שתי שאלות: כמה שלשות נס ציונה תקלע והאם טל דן ישיג טריפל דאבל. לגבי הפורוורד, הוא יצא קצת יותר משתי דקות לסיום המשחק כשבמאזנו 13 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. לגבי השלשות, הקבוצה השוותה שיא מועדון עם 16 שלשות מתוך 24 ניסיונות. נס ציונה גם שברה את שיא הנקודות שלהם בליגת העל כשבסיום: 82:105 לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully