וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בטירוף: "אף פעם וומבלי לא היה ככה במשחק נבחרת"

החבורה של סאות'גייט הוכיחה אופי וחזרה מול קרואטיה: "המשכנו עם הרוח מהמונדיאל, אפשר להיות גאים". ברשת מלגלגים על דיאן לוברן

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
"ממשיכים את ההתקדמות מהמונדיאל". הארי קיין/רויטרס

אנגליה צוהלת ושמחה אחרי הניצחון הדרמטי היום (ראשון) 1:2 על קרואטיה, ששלח אותה לחצי גמר ליגת האומות. שחקניו של גארת' סאות'גייט כבר היו בדרך הבטוחה לדרג ב', אלא שאז הופיעו ג'סי לינגארד והארי קיין עם שערים מאוחרים כדי להשלים מהפך ולנקום בקרואטים על ההדחה בחצי גמר המונדיאל.

"שמרנו על הרוח שהייתה לנו בגביע העולם", אמר לינגארד בסיום, "הפגנו ביטחון ושיחקנו ביחד בדיוק כמו שהיינו ברוסיה. כל הכבוד לבחורים. גארת' הכניס אותי כדי לנצח במשחק".

"הוכחנו הרבה אופי, נשארנו רגועים והגיע לנו הניצחון", אמר קיין, כובש השער המכריע. "היינו מתוסכלים מההחמצות, אבל נשארנו רגועים עד שכבשנו. אמרנו בחדר ההלבשה שאנחנו רוצים להמשיך את ההתקדמות שעשינו במונדיאל, והצלחנו. סיימנו את השנה כמו שצריך. היה מדהים, אף פעם לא ראיתי את וומבלי ככה במשחק של הנבחרת".

סאות'גייט אמר בסיום: "לא דיברנו על העפלה, אלא הסתכלנו על המשחק רק כרבע גמר. שמח שהתגברנו על הלחץ וניצלנו את האווירה כדי לשחק טוב יותר ולהפוך את התוצאה. זה היה אחד הבתים הכי קשים, אפשר להיות גאים".

עוד בנושא
אנגליה גברה 1:2 על קרואטיה והעפילה לפלייאוף ליגת האומות
שני בליגת האומות: הולנד זקוקה לתיקו בחוץ מול גרמניה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ברשת, מי שספג יותר מכולם לאחר המשחק הוא בלם קרואטיה, דיאן לוברן. שחקנה של ליברפול התרברב לאחר המשחק מול ספרד: "הכנסתי לראמוס מרפק כמו שצריך. בוא נראה אותו מדבר עכשיו. ננצח את אנגליה כמו בוסים". ההדחה היום סגרה שנה עגומה עבורו בכל הנוגע למעמדים מכריעים. במאזנו: הפסד בגמר ליגת האלופות, הפסד בגמר המונדיאל, וכאמור, נשירה לדרג ב' בליגת האומות.

זלטקו דאליץ' המאמן הקרואטי אמר: "הפסדנו לגברים. זו הייתה שנה מצוינת עבור קרואטיה, הנחנו יסודות חזקים גם לשנים הבאות. אני לא חושב שהיינו רעים, בסופו של דבר שיחקנו נגד נבחרת מצוינת לעיני 90 אלף צופים בוומבלי והיינו עייפים עוד מהמשחק מול ספרד".


יוסיפ בראקלו הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, כי הניצחון היה בידיים שלנו. חסר לנו מזל בסיום כדי לחזור איתו הביתה".
.

עוד באותו נושא

איטליה מגיבה לכישלון: "ניסינו הכל, לא היה חסר לנו הרבה"

לכתבה המלאה

המספרים

* קרואטיה עם הפסד ראשון מול אנגליה מאז ספטמבר 2009, אז הובסה 5:1 בוומבלי במסגרת מוקדמות המונדיאל.

* השער של ג'סי לינגארד היה הראשון של אנגליה כתוצאה מהוצאת חוץ מאז מאי 2014, אז דניאל סטארידג' כבש מול פרו.

* הארי קיין שבר בצורת של 747 דקות ללא שער במדי נבחרת אנגליה, מאז הפנדל לרשת קולומביה בשמינית גמר הגביע העולמי.

* זה היה שערו ה-20 של קיין במדי הנבחרת. בשער הבא הוא ישתווה לסטיבן ג'רארד, קיין קיגאן ומיק צ'אנון שנמצאים יחד במקום ה-18 בטבלת כל הזמנים עם 21 שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully