וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מגיבה לכישלון: "ניסינו הכל, לא היה חסר לנו הרבה"

בונוצ'י ספג קריאות בוז בסן סירו ותקף: "תמיד יש טיפשים, אני שלם עם עצמי". מנצ'יני שמר על אופטימיות זהירה: "אנחנו מתקדמים"

לורנצו אינסינייה שחקן נבחרת איטליה מאוכזב. רויטרס
יחזרו לימים הגדולים? לורנצו אינסינייה/רויטרס

תקופה עגומה עוברת על נבחרת איטליה, וזו המשיכה גם אמש (שבת) ב-0:0 הביתי מול פורטוגל שקבע כי האזורי לא יעפילו לשלב הפלייאוף בליגת האומות. האיטלקים, שהיו חייבים ניצחון, שיחקו היטב במחצית הראשונה, אבל חסרו את המחץ הנדרש כדי להכניע את רוי פטריסיו. הנבחרת הנוכחית ממשיכה לשבור גם שיאים שליליים, כאשר התוצאה המאופסת סגרה רצף של שישה משחקי בית ללא ניצחון - הארוך ביותר בהיסטוריה של האיטלקים.

עוד בנושא
נתראה בפלייאוף: פורטוגל עלתה אחרי 0:0 מול איטליה בליגת האומות
איבן ראקיטיץ' יחמיץ את המשחק המכריע מול אנגליה בליגת האומות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

רוברטו מנצ'יני מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
לא היה מזיק לאזורי חיזוק בדמותו של המאמן שלה על הדשא. מנצ'יני מזכיר ימים נשכחים/רויטרס

רוברטו מנצ'יני המאמן האיטלקי אמר בסיום: "לכבוש שערים בכדורגל זה חשוב במיוחד, ולא עשינו את זה. הצגנו יכולת מצוינת במחצית הראשונה, הדעיכה החלה בערך בדקה ה-70. זה הגיוני, השקענו המון מאמץ מהרגע הראשון והתעייפנו. יצרנו הזדמנויות והיינו צריכים עוד קצת כדי לכבוש". עוד הוסיף מנצ'יני: "יש התקדמות מאז המשחק הקודם מול פולין, אנחנו בדרך הנכונה. פורטוגל טובה מפולין, והיינו בסדר גמור ביחס אליהם. קייזה צריך לגעת בכדור יותר, כשהוא מעורב במהלכים, אנחנו מסוכנים הרבה יותר", סיכם.

לאונרדו בונוצ'י, שחזר לשחק בסן סירו, ספג שריקות בוז מהקהל המקומי. הבלם אמר לאחר המשחק: "לגבי השריקות? מה אני יכול לומר, תמיד יש טיפשים. אני שלם עם עצמי". על ההתמודדות עצמה הוסיף: "ניסינו הכל, היינו מעולים במחצית הראשונה, היינו קרובים לכבוש כמה פעמים והכל יכול היה להיראות אחרת. היה חסר לנו רוע ברחבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully