וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בכורה מחודשת למקניל והאוול נגד ראשון לציון

18.11.2018 / 16:27

הכתומים מעיר היין יקוו לחזור למסלול הניצחונות כשיארחו את הפועל תל אביב המתחדשת (19:45, ספורט 5). מכבי אשדוד תצא למשחק חוץ נגד עירוני נהריה

one

המחזור השביעי בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. מכבי ראשון לציון, שמשחקה בבאר שבע בשבוע שעבר נדחה בשל המצב הבטחוני, תארח בביתה את הפועל תל אביב, שתציג מחדש את ג'רל מקניל וריצ'רד האוול. גם מכבי אשדוד לא עלתה על הפרקט בשבוע שעבר, בגלל תקרית הסל באולמה הביתי, והיא תקווה לצאת עם ניצחון חוץ חשוב כשתתארח אצל עירוני נהריה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אלופת אירופה בכסאות מוזיקליים: רכבת המאמנים במכבי תל אביב
הפועל אילת השפילה את הפועל ירושלים עם 83:99 בארנה

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
שוב כאן. ריצ'רד האוול/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל תל אביב (19:45, ספורט 5)

האירועים הביטחוניים בדרום גרמו לדחיית המשחק של ראשון לציון בשבוע שעבר, ובינתיים קיבלו הכתומים ראש עיר חדש ועדיין לא ביצעו שינויים בסגל. הקבוצה של צביקה שרף מגיעה עם לא מעט לחץ למשחק נגד הפועל תל אביב, כשאחריו מחכה להם סדרה קשה ביותר של משחקים, כך שהפסד לא בא בחשבון. מי שלא שיחק לפני שבועיים, בהפסד הביתי לאילת, ויחזור לפעילות, הם הסנטר איתי שגב, כשגם אדם אריאל שנפצע במהלך אותו משחק, כשיר.

לפני עשרה ימים רשמה הפועל תל אביב את הפסד הליגה החמישי שלה ברציפות, ומאז עברה הקבוצה מיני מהפכה. דאלאס מור וג'ונתן הולמס שוחררו, ג'רל מקניל שחתם עוד לפני אותו הפסד, נכנס לסגל וכך גם ריצ'רד האוול שמעבה בצורה משמעותית את הסגל הישראלי של האדומים. בהפועל ממשיכים לבחון את שוק השחקנים בתקווה לצרף גארד, כשגם שמו של גלן רייס ג'וניור, עמו הגיעו להבנות, עדיין בא בחשבון אם לא יצליחו לנצח בראשון לציון. הפסד אגב, עלול לערער בצורה משמעותית את מעמדו של דני פרנקו.

עוד באותו נושא

גריק פריק: היכרות עם יאניס ספרופולוס, המאמן החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
תקציר הפועל תל אביב - עירוני נהריה 90:76
יפתח זיו. אדריאן הרבשטיין
לא רגוע בנהריה. יפתח זיו/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי אשדוד (פריצות בספורט 5)

על אף העובדה שעירוני נהריה נמצאת מעל הקו האדום, לא רגוע בקבוצה של מיקי גורקה. הסגולים נראו טוב יותר בהרבה נגד גלבוע/גליל מאשר בתבוסה הקשה בירושלים, אבל טעויות בסיום המשחק הובילו להפסד, והם מקווים לבצע שינוי בסגל בקרוב שיוכל לתת להם את היכולת לנצח משחקים ולשפר בצורה משמעותית את היכולת שלהם. ג'סטין אדוארדס עשוי להיות זה שישלם את המחיר לאור פתיחת העונה החלשה שלו, כמו גם הסנטר ננה פולנד.

אחרי שבועיים ללא כדורסל בשל פארסת הטבעת השבורה במשחק הביתי נגד הפועל ירושלים, במכבי אשדוד חוזרים לפעילות בתקווה לעשות צעד מחוץ לתחתית. במשחקה האחרון הצליחה הקבוצה של בראד גרינברג לנצח בנס ציונה, והיא יודעת שניצחון חוץ נוסף מול יריבה לתחתית יהיה צעד משמעותי בכיוון הנכון. ווינסטון שפרד, שהצטיין לפני שבועיים, עשוי לערוך את הופעתו האחרונה בקבוצה, כשמארק טולפסן מתקרב לעבר חזרה לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully