וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אולנארה לדין משמעתי, קלינגר "מקבל גב לשינויים בינואר"

18.11.2018 / 9:43

בית"ר תצא למחנה אימון, אולנארה עשוי להיקנס על התנהגותו, שחקני הספסל יקבלו הזדמנות. קלינגר מחפש חיזוק: שטקוס על הפרק, סימן שאלה על ז'אורז'יניו וקונטה, טיירה יחזור להרכב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תצא מחר (שני) למחנה אימון קצר של שלושה ימים בשפיים, במהלכו תפגוש הקבוצה למשחק אימון את בית"ר תל אביב רמלה. המאמן ניר קלינגר צפוי לעבוד עם השחקנים בעיקר על החלק ההגנתי והטקטי, כאשר המטרה הראשונה של הקבוצה היא להפחית את כמות הספיגות באופן משמעותי.

עוד בנושא
בסירה אחת מלאת חורים עם יוקאנוביץ': בית"ר ירושלים - אחת ההגנות הגרועות באירופה
בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל עכו במשחק אימון, מאור בוזגלו וערן לוי כבשו

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הרבה עבודה. קלינגר/ברני ארדוב

ארון אולנארה צפוי לעמוד לדין משמעתי במועדון ועשוי לספוג קנס בשל העובדה שירד לחדר ההלבשה לאחר החילוף במשחק מול הפועל באר שבע. ללא קשר, אלי אוחנה אמור לשוחח עם השחקנים ולהבהיר כי לא בקבוצה יקבלו התנהגות כזאת מצד שחקנים. גורם בבית"ר אמר אתמול: "עם הנתונים של אולנארה במשחק הזה, הוא צריך להגיד תודה שהוא לא הוחלף במחצית. קלינגר מקבל גב מלא גם לשינויים בינואר, מי שלא יעמוד בסטנדרטים שאנחנו מצפים יצטרך לחפש קבוצה חדשה".

במשחק האימון נגד הפועל עכו המאמן החל להחזיר לעניינים שחקנים כמו אפונסו טיירה, לירוי צעירי, יאקוב סילבסטר ואנתוני וארן, שצפויים לקבל יותר דקות בהמשך. טיירה אמור לחזור ל-11 כבר במחזור הבא נגד הפועל רעננה. כבר השבוע בבית"ר אמורים להתחיל בשיחות לקראת השינויים בינואר. בבית"ר עדיין מאמינים שניתן יהיה לעשות עסקה על ארנסט שטקוס והחלו לבדוק מול סוכנים את האפשרות לצרף בלם זר.

מצבת הזרים תהיה תלויה גם ברמת השיקום של אנטואן קונטה וז'אורז'יניו. קונטה כרגע מיועד לחזור לשחק בינואר ואילו ז'אורז'יניו עדיין בטיפולים ולא לחזר להתאמן על דשא. בחצי השני של חודש דצמבר יעשו בבית"ר הערכה מחודשת לגבי השניים ורק לאחר מכן יתקבלו ההחלטות. בבית"ר אמרו לגבי קונטה: "למרות שהוא ירד במשקל ולא נראה טוב פיזית הוא בחור חזק שאם ירצה יכול להשתקם תוך חודש ולחזור לאימונים מלאים. השאלה כמה הוא רוצה. יש לו הרבה בעיות אישיות ולא ברור כמה הראש שלו באמת בכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. ברני ארדוב
הראש שלו בכדורגל? קונטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully