וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל עכו במשחק אימון, מאור בוזגלו וערן לוי כבשו

14.11.2018 / 13:36

הקבוצה ניצלה את הפגרה כדי לקיים משחק אימון בו פתחו רוב המחליפים. לקראת ינואר: מספר קבוצות הביעו התעניינות בבריהון, וארן וסילבסטר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) משחק אימון נגד הפועל עכו במתחם האימונים בבית וגן. הקבוצה של ניר קלינגר ניצחה 0:3, כאשר את השערים כבשו מאור בוזגלו בבעיטה חופשית , ערן לוי בפנדל ואנתוני וארן.

המאמן ניר קלינגר נתן מנוחה למרבית שחקני ההרכב ששיחקו בהפסד להפועל באר שבע ביום ראשון האחרון, כאשר בהרכב עלו איתמר ניצן, עוז ראלי, טל כחילה, אור זהבי, מתן פלג, אפונסו טיירה, לירוי צעירי, יעקב בריהון, מאור בוזגלו, אור אינברום ויקוב סילבסטר. שחקני הקבוצה ייצאו מחר למספר ימי חופש ויחזרו היישר למחנה אימון בין שלושה ימים במרכז הארץ, שיכלול גם משחק אימון. אפונסו טיירה צפוי לחזור ל-11 הפותחים לאחר הפגרה, וייתכן שגם יקוב סילבסטר.

לירוי צעירי בית"ר ירושלים.
לירוי צעירי היום מוקף בשחקני עכו

בנוסף לאסיפות קבוצתיות יערוך המאמן ניר קלינגר שיחות אישיות עם דגש על המשמעת הטקטית. בצוות המקצועי אמרו על כך: "חייבים לעצור את זה שכל פעם מישהו מפשל טקטית ואנחנו סופגים כמו מסננת, מי שלא יכול לעמוד בזה לא ישחק, אי אפשר לספוג בכמויות כאלה יותר".

בתוך כך, מספר קבוצות החלו להביע התעניינות ביעקב בריהון , יקוב סילבסטר ואנתוני וארן לקראת ינואר. בבית"ר הבהירו כי יסכימו להשאיל את בריהון ולגבי סילבסטר ווארן כי בשלב זה אין כוונה לשחררם.

עוד בנושא:

בסירה אחת מלאת חורים עם יוקאנוביץ': בית"ר ירושלים - אחת ההגנות הגרועות באירופה
בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה חזר לישראל במצב גופני רעוע, הקבוצה תמצא תחליף?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully