וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר: גם קירן טירני נפצע ולא יהיה בסגל נגד אלבניה וישראל

מכת הפציעות הבלתי נגמרת של נבחרת סקוטלנד גבתה קורבן תשיעי. קשר קרדיף סיטי, קאלום פטרסון, עשוי לפתוח בחוד ההתקפה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת סקוטלנד הפצועה והחבולה תצא היום (שישי) לאלבניה לקראת משחק ליגת האומות מחר (21:45, ערוץ הספורט) נגד הנבחרת המקומית. בתקשורת הסקוטית עדיין לא חושבים על המשחק הביתי נגד ישראל ביום שלישי, שכן הם רוצים קודם כל לעבור את המשחק באלבניה ללא הפסד ולהגיע למשחק המכריע נגד ישראל כשהם תלויים בעצמם.

בשעות אחר הצהריים הודיעו הסקוטים כי מגן סלטיק, קירן טירני, פצוע, והוא ייאלץ להפוך לשחקן התשיעי שפורש מסגל הנבחרת. מי שזומן כזימון חירום לסגל רק נגד ישראל הוא קשר שפילד יונייטד, ג'ון פלאק. בסקוטלנד לא הספיקו להסדיר את נסיעתו לאלבניה, ולכן הוא יצטרף לסגל כשיחזור לגלזגו.

למרות מצב הרוח הירוד של חלק מהסקוטים (בעיקר בעקבות סירובם של שחקנים מסוימים ללבוש את מדי הנבחרת), שחקן העבר בארי פרגוסון הסביר בטור אישי ל"דיילי רקורד" כי הוא חושב שנבחרתו ופייבוריטית לקראת צמד המשחקים: "הפסד אחד, כמה פציעות וכבר איבדנו אמונה בנבחרת שלנו? יש לנו איכות, אנחנו טובים יותר מאלבניה וגם מישראל. נוכל לגרד 0:1 באלבניה, ובבית אני משוכנע שנצליח לנצח את ישראל".

עוד בנושא:

נופלים כמו זבובים: מכת פציעות חסרת תקדים בנבחרת סקוטלנד לקראת אלבניה וישראל
נבחרת ישראל הביסה 0:7 את גואטמלה במשחק ידידות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן קרדיף סיטי קאלום פטרסון חוגג עם ג'וש מרפי. GettyImages
הנשק הסודי של אלכס מקליש? קאלום פטרסון עם ג'וש מרפי/GettyImages

מכת הפציעות בנבחרת גורמת לאנשי התקשורת ולאוהדים לחשוב על פיתרונות יצירתיים להתקפה, ואחד מהם, שהוצע על ידי שחקן העבר של הנבחרת ופרשן ההווה ג'ון רוברטסון, דורש מהמאמן אלכס מקליש להציב בעמדת החלוץ את קשרה של קרדיף סיטי, קאלום פטרסון. "הוא אתלטי, שולט באוויר, יודע לשלוט על הכדור וגם יודע לשים כדורים ברשת", הסביר רוברטסון, שהוסיף: "הוא יכול לעשות הרבה צרות להגנה ולסדר הזדמנויות לקשרים שיגיעו מהקו השני".

פטרסון בן ה-24 החל את הקריירה בהארטס כמגן ימני, אך מאז הפך לכלבויניק ושיחק גם כקשר אמצע, שחקן אגף, ולאחרונה קבוצתו הנוכחית משתמשת בו גם כחלוץ, וזה עובד: בחמשת משחקי הפרמיירליג האחרונים פטרסון הוצב בחוד של קרדיף, והוא החזיר לה עם שלושה שערים.

עוד באותו נושא

עוד חדשות רעות לסקוטלנד: גם ג'ון מקגין נפצע ונטש את הסגל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully