וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הביסה 0:7 את גואטמלה

חמישה ימים לפני המשחק הגורלי מול סקוטלנד, שחקניו של הרצוג הלמו בנבחרת חלשה מאוד וצברו ביטחון. ערן זהבי חזר להרכב עם שער ובישול לטואטחה. מונס דאבור ודיא סבע הוסיפו צמדים, בן שהר חתם בפנדל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ביום שלישי תתארח ישראל אצל סקוטלנד לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף של ליגת האומות. הערב (חמישי) הנבחרת של אנדי הרצוג ערכה ניסוי כלים אחרון לקראת המשחק, אם אפשר לקרוא לזה כך, כשהביסה את נבחרת גואטמלה העלובה 0:7. ערן זהבי שלא שיחק בשני המשחקים הקודמים בליגת האומות, חזר היישר להרכב של הרצוג, התכבד בשער הראשון והוסיף גם בישול לטואטחה שניצל את היריבה החלשה כדי לכבוש שער בכורה במדים הלאומיים. מונס דאבור, שעד המשחק הזה כבש שער אחד בלבד במדים הלאומיים, הוסיף צמד קליל ודיא סבע המחליף שלו הוסיף צמד משלו. בן שהר הוכשל ברחבה וחתם בפנדל את ה"הצגה" הישראלית.

אז מה אפשר להגיד על המשחק שהיה לנו הערב בנתניה? לא הרבה. 5,900 אוהדים הטריחו את עצמם לאצטדיון וראו אומנם חגיגת שערים בלבן, אבל מבחינה מקצועית אין לאנדי הרצוג הרבה יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה. שחקני גואטמלה אפילו לא ניסו להתאמץ בהגנה וליוו דאבור, זהבי ושות'. ישראל תגיע לפחות במוראל גבוה לגלזגו, שם צפוי משחק "קצת" יותר אגרסיבי וקשוח לשחקנים של הרצוג.


עוד בנושא

עוד חדשות רעות לסקוטלנד: גם ג'ון מקגין נפצע ונטש את הסגל
בן שהר: "זו תהיה סקוטלנד אחרת מזו שראינו בישראל"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
טיול קליל בנתניה/קובי אליהו

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, לואי טהא/שיר צדק (46), עומרי בן הרוש, טאלב טואטחה/מנור סולומון (55), דור פרץ, ביברס נאתכו/דור מיכה (63), בירם כיאל/דן גלזר (55), מונס דאבור/דיא סבע (55), ערן זהבי/בן שהר (67)

הרכב נבחרת גואטמלה: פאולו מוטה, אנחל קבררה, ניקולאס סמאיונה, הקטור מוריירה, קרלוס גייארדו, מרווין סבאיוס, פרנק דה לאון, ברנדון דה לאון, רובין בטנקור, לואיס מרטינס, פאבלו אגילאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טאלב טואטחה מודה למבשל ערן זהבי, שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
חגיגה בנתניה. טואטחה מודה לזהבי על הבישול/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 88: גול! בן שהר הוכשל ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל לפינה ופנימה.

דקה 85: הגואטמלים החביבים כמעט התכבדו בשער ניחומים אבל, אבל אדגר מסקל נעץ את הכדור לקורה.

דקה 79, גול! דיא סבע התקנא בדאבור והשלים גם הוא צמד אחרי שמיכה שוב שבר את מלכודת הנבדל כשמצא את סולומון וזה יישר לעבר חלוץ באר שבע שמקרוב גלגל פנימה. 0:6 לישראל.

דקה 63: גול! ביברס נאתכו קיבל כדור על סף הרחבה. הגנת גואטמלה שוב יצאה בצורה לא מתואמת למלכודת הנבדל. דיא סבע המחליף אמר תודה וגלגל מקרוב לרשת. 0:5 לישראל.

דקה 52: גול! הטיילת בהגנת גואטמלה נמשכה. כיאל נתן כדור קצר לדאבור, הבלם המקומי אפילו לא ניגש אליו וזה בעט לפינה הרחוקה. 0:4 לישראל.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יופי של בישול. ביברס נאתכו/קובי אליהו

דקה 36: גול! ההגנה של גואטמלה לא הייתה קיימת ויצאה למלכודת נבדל לא מתואמת. דור פרץ טייל לבדו ומצא את דאבור שמול שער ריק גלגל פנימה. זה היה הגול השני בלבד של דאבור בנבחרת וראשון מאז ספטמבר 2015.

דקה 26: גול! ערן זהבי שכבש את השער הראשון קיבל כדור מדאבור באגף השמאלי, עבר את המגן שלו ומצא את טאלב טואטחה שהגיע להתקפה, נותר חופשי לגמרי ברחבה וגלגל פנימה. 0:2 קל לישראל.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל כובש מול נבחרת גואטמלה. קובי אליהו
שער ובישול. ערן זהבי/קובי אליהו

דקה 19: אלי דסה השאיר כדור על מגש של כסף לערן זהבי שנותר חופשי לגמרי ברחבה, אבל בעט מהאוויר החוצה.

דקה 4: גול! ישראל עלתה ל-0:1 מוקדם בזכות שער של ערן זהבי שחזר מהפציעה היישר להרכב ובעט פנימה מזווית קשה אחרי פעולת הכנה יפה מאוד מצד שמאל של ביברס נאתכו.

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל כובש מול פאולו מוטה שוער נבחרת גואטמלה. קובי אליהו
אפילו טואטחה כבש/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
תמונה למזכרת. שחקני נבחרת ישראל בהמנון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully