וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה חגגה ניצחון גדול על ספרד: "הגיע לנו, ננצח גם בלונדון"

דאליץ' זרח בסיום: "ידבאי רצה לנצח, ראו בעיניים שלו". סבאיוס כעס: "נדפקנו, הכדורגל לא הוגן". באנגליה, ווילסון גנב את ההצגה לרוני: "הוא אגדה, אבל עכשיו הזמן שלי מתחיל"

עריכת וידאו: מתן חדד

המומנטום השלילי של נבחרת ספרד בליגת האומות המשיך אמש (חמישי), עם הפסד דרמטי 3:2 לקרואטיה במקסימיר בזאגרב. ספרד, שהייתה יכולה להבטיח את הכרטיס לפלייאוף עם ניצחון, פיגרה פעמיים וחזרה, אך בדקה ה-93 טין ידבאי השלים צמד כדי לתת את האות לחגיגות ניצחון שמחות במיוחד באצטדיון. כעת, הנבחרת של לואיס אנריקה שסיימה את משחקיה בשלב הזה, תמתין לתוצאת המשחק בין אנגליה לקרואטיה ביום ראשון.

סרג'יו בוסקטס, שהתעמת עם לוקה מודריץ' ואיבן פרישיץ' בדקות הסיום, אמר לאחר ההפסד: "חבל שספגנו את השער הזה בסיום, אם כי גם תיקו לא עזר לנו יותר מדי. הם פתחו חזק, היה לנו קשה נגדם במחצית הראשונה, אבל בשנייה כבר יצרנו הרבה מצבים. הגיע לנו יותר, אנחנו ראויים להעפיל מהבית הזה, אבל עכשיו נצטרך לקוות לתיקו בין אנגליה לקרואטיה ביום ראשון. זה היה בית קשה מאוד, עם נבחרות חזקות שבאו בכושר אחרי מונדיאל מוצלח, ובכל זאת היינו הכי טובים בבית. נענשנו על טעויות ספציפיות".

דני סבאיוס, כובש השער הראשון לזכות ספרד, הוסיף: "נדפקנו. היינו טובים יותר מהרגע שהם כבשו, הניצחון הזה פשוט לא הגיע להם. עכשיו נקווה לתיקו בוומבלי כדי להעפיל".

לואיס אנריקה אמר: "הכדורגל לא היה הוגן איתנו הערב, הגיע לנו הרבה יותר. זה היה בית קשה מאוד וברור שלא ציפינו לשני ההפסדים, אבל לא נוריד את הראש ונקווה לתיקו ביום ראשון כדי לעבור. אני לא מודאג משני ההפסדים, הייתי מאוד מרוצה מהכדורגל שלנו במחצית השנייה, פשוט לא היה לנו מזל".

עוד בנושא
ידבאי הדהים את ספרד בדקה ה-93 וקבע משחק מכריע מול אנגליה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

זלטקו דאליץ' המאמן המנצח שהיה בטירוף בסיום ההתמודדות, אמר: "אני מברך את השחקנים שלי וכל מי שהגיע למשחק, היה משחק נהדר. נלחמנו כל המשחק והניצחון הגיע לנו". דאליץ' התייחס גם לכוכב של הערב, טין ידבאי, כובש הצמד ושער הניצחון: "הוא שיחק בצד שמאל והיה פנטסטי, ראו כמה הוא רוצה לנצח. אנחנו צריכים שחקנים צעירים כמוהו, רעבים ומוכשרים, שרוצים להשתלב בנבחרת יחד עם המבוגרים יותר. נגיע ללונדון ואני מאמין שננצח שם".

עוד באותו נושא

ילד האומנה שהגיע לנבחרת אנגליה: המסע מעורר ההשראה של קאלום ווילסון

לכתבה המלאה
ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
עשו לו כבוד. ויין רוני/רויטרס

במשחק נוסף שנערך אמש, במסגרת ידידותית אמנם, אנגליה אירחה את ארצות הברית בוומבלי וניצחה אותה 0:3. במרכז העניינים היה ווין רוני, שחזר מפרישה בת שנתיים למשחק אחד, כדי לרשום את הופעתו ה-120 במדי הנבחרת. החלוץ הנרגש, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, אמר בסיום המשחק: "לדעתי, נבחרת אנגליה בידיים טובות. ראיתי את האימונים והם פשוט מבריקים. יש כאן דור צעיר ומוכשר של שחקנים שצפוי לו עתיד ורוד. הם קרובים להיות הקבוצה הבאה של שחקנים שתביא תואר לאנגליה".

קאלום ווילסון, שחקנה של בורנמות', רשם גם הוא רגעים מרגשים. החלוץ כבש בבכורה שלו - הראשון לעשות זאת מאז מרכוס רשפורד ב-2016 - וכן שחקן בורנמות' הראשון לכבוש עבור אנגליה. ווילסון סיפר בסיום: "אין לי מילים, עוד לא עיכלתי. זו הייתה הזדמנות עבורי, שלא רציתי לפספס. ווין רוני הוא אגדה, לקבל ממנו את החולצה לפני המשחק ולהיות איתו על הדשא זה באמת כבוד גדול. הפרק שלו הסתיים ושלי רק מתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully