וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער פתחה את מוקדמות אליפות אירופה עם 1:4 על אזרבייג'אן

הנבחרת בהדרכת ניר לוין רשמה ניצחון ראשון בטורניר הנערך בגאורגיה משערים של מוחמד כנעאן (9) שאדי מסאוורה (28) ובר ארד (56, 64). בשבת: ליכטנשטיין

נבחרת הנוער: עומר ניראון (1), רועי הרמן (15), עמית גלזר (2), אלון שטרוזברג (3), תומר מכלוף (12), מוחמד כנעאן (6), עילאי אלמקייס (8), יואב הופמייסטר (14), תומר בנבנישתי (17), ארד בר (13), שאדי מסאוורה (19). ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הנבחרת היום/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת נוער א' של ישראל פתחה היום (רביעי) ברגל ימין את טורניר מוקדמות אליפות אירופה, הנערך בגאורגיה, עם ניצחון קל 1:4 על אזרבייג'אן החלשה.

הנבחרת בהדרכתו של ניר לוין, שחסרה את הקפטן גיל כהן שכזכור נופה מהסגל בשל סירובה של מ.ס אשדוד לשחררו לפני המשחק מול בני סכנין ביום שני, נהנתה משער מוקדם של מוחמד כבר כנעאן בדקה התשיעית. בדקה ה-28 הוסיף שאדי מסאוורה את השני, ובמחצית השנייה חגג בר ארד צמד בדקות 56 ו-64. האזרים צימקו בדקה ה-82.

הרכב הנבחרת: עומר ניראון (בני יהודה), רועי הרמן (הפועל רעננה), עמית גלזר (מכבי תל אביב), אלון שטרוזברג (מכבי תל אביב), תומר מכלוף (מכבי תל אביב), מוחמד כנעאן (מכבי חיפה), עילי אלמקייס (הופנהיים), יואב הופמייסטר (מכבי תל אביב), תומר בנבנישתי (מכבי פתח תקוה), בר ארד (מכבי פתח תקוה), שאדי מסאוורה (הפועל רעננה).

ביום שבת תערוך הנבחרת את משחקה השני בטורניר כשתפגוש את ליכטנשטיין, וביום שלישי הבא היא תנעל את השתתפותה עם משחק מול המארחת גאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully