וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר הוצג בפילדלפיה: "רוצה את הטבעת, זו תמיד היתה המטרה שלי"

הגארד/פורוורד לא הנמיך ציפיות והתייחס גם לביקורת נגדו: "אוכיח לחברים שלי שאני חבר טוב לקבוצה". משחק הבכורה של באטלר: בליל רביעי נגד אורלנדו

ימים מרגשים עוברים על אוהדי פילדלפיה. הקבוצה הצעירה ברט בראון הצליחה לשים ידה על ג'ימי באטלר, הכוכב ה"סורר" של מינסוטה שהוצג היום (שלישי) במסיבת עיתונאים חגיגית שערכה הקבוצה. באטלר, שהגיע בטרייד תמורת דריו שאריץ' ורוברט קובינגטון, ישלים שלישייה קטלנית יחד עם ג'ואל אמביד הסנטר האימתני ובן סימונס הגארד הוורסטילי של הקבוצה.

באטלר לא ניסה להנמיך ציפיות וירה בפתיחת המסע"ת: "תואר האליפות, לקחת את הטבעת, זה מה שתמיד רציתי לעשות. יש לי הזדמנות חדשה פה. זו המטרה, זו תמיד תהיה המטרה שלי. אני בונה את הכדורסל שלי על הרבה עבודה, אני אוהב לעבוד. זה לא השתנה עכשיו, אני יודע שהעיר אוהבת את זה. מי שמכיר אותי יודע שאני חבר טוב לקבוצה ואני אראה את זה לחבר'ה שנמצאים כאן".

עוד בנושא:

מר עולם: עשרת הרגעים המטורפים בקריירה של מטה וורלד פיס
ג'ימי באטלר עבר רשמית לפילדלפיה, ששוקלת לצרף גם את כרמלו אנתוני
פילי בחנות חרסינה: המרקם העדין שצריך להיבנות סביב ג'ימי באטלר בפילדלפיה

ג'ימי באטלר מוצג בפילדלפיה

באטלר, 29, הספיק לרשום 10 משחקים העונה במדי מינסוטה ורשם מספרים לא רעים בכלל של 21.3 נקודות למשחק, 5.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים. משחק הבכורה של באטלר במדי קבוצתו החדשה יהיה בליל רביעי נגד אורלנדו בפלורידה. אחרי 16 משחקים עד כה פילדלפיה ממוקמת שלישית במזרח המשודרג עם מאזן של 6:9 כשרק מילווקי וטורונטו מקדימות אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully