וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה רוצה להבטיח את מקומה בשלב הבא באירופה

13.11.2018 / 18:10

למרות חמישה הפסדי ליגה רצופים, הקבוצה של נדב זילברשטיין תוכל להעפיל ברביעי לשלב הבתים השני של היורופקאפ, אם תנצח בחוץ את דן בוש (21:00). גלאדנס שוחרר. הקבוצה מדורגת רביעית במד הכוח של המפעל

one

עירוני נס ציונה יכולה להעפיל מחר (רביעי) לשלב הבתים השני של היורופקאפ, כשתתארח בהולנד אצל דן בוש (21:00). הכתומים יבטיחו את העלייה אם ינצחו את הקבוצה ההולנדית, עליה גברו 85:91 במשחק הראשון. אם יפסידו עד 5 נקודות הפרש, יוכלו להפסיד בשבוע הבא בסיטואציה מסוימת, אך הפסד ביותר מ-6 נקודות, יכריח את הכתומים לנצח בצ'כיה ביום רביעי הבא.

הכתומים יצאו הבוקר להולנד בתחושות מעורבות. על אף ההישג היפה באירופה, החבורה של נדב זילברשטיין נראית רע מאוד במסגרת המקומית, עם חמישה הפסדים רצופים שהורידו אותם למקום האחרון בטבלה. הבוקר נפרדו במועדון ממיקל גלאדנס שסיים את חוזהו, וכעת שוקלים שינויים נוספים, כשמי שעשוי לעזוב הוא גארי בראון-רמירס.

אתמול פורסם באתר היורופקאפ מד הכוח הרשמי של המפעל, ובו מדורגת נס ציונה במקום הרביעי אחרי ססארי, באקן ברס ולבסקי סופיה. "זה הזמן שלהם לזרוח", נכתב באתר, "שלושה ניצחונות רצופים ואף זכייה בטיי ברייק מול סראטוב, אחרי שהפסידו את המשחק הראשון בהפרש דו ספרתי, גורם לאנשים לספור את נס ציונה ביורופקאפ. הקבוצה מציגה גם איכות וגם סגל עמוק, הקבוצה של נדב זילברשטיין, שמופיעה לראשונה במפעל, הכניסו את עצמם חזק למחשבה של אחת הקבוצות הטובות במפעל".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב: דיאנדרה קיין החליק על מדבקה וסובל ממתיחה במפשעה
בעקבות דחיית המשחק נגד ירושלים: מכבי אשדוד עומדת לדין

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. דני מרון
ניצחון שווה העפלה לשלב הבתים השני. נדב זילברשטיין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully