וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן הציעה לקטאר לארח בשטחה מספר נבחרות במונדיאל 2022

המארגן הראשי, חסן אל ת'וואדי: "אופציה רצינית. מודעים למצבה של איראן בזירה הבינלאומית ושהבחירה עלולה להוביל למחלוקת"

המארגן הראשי של מונדיאל 2022 קטאר, חסן אל תוואנדי. GettyImages
כרגע לפחות, קטאר מתכוננת לאירוח של 32 נבחרות. חסן אל ת'וואדי/GettyImages

גורם בכיר בוועדה המארגנת של מונדיאל 2022, שייערך בקטאר, סיפר אתמול (שני) לסוכנות הידיעות הצרפתית שאיראן הציעה לקטאר לארח בשטחה מספר גדול של מדינות שישתתפו במונדיאל. הסיבה: ישנו חשש שקטאר כמדינה תהיה קטנה מדי כדי להכיל בתוכה את כל הנבחרות, האוהדים ואנשי התקשורת בצורה נוחה, ובפיפ"א אישרו שהאופצייה נבדקת. בהצעתה המקורית לפיפ"א, קטאר הציעה שהנבחרות יוכלו להתארח ולהשתמש במתקני האימון של שאר מדינות המפרץ אם יהיה צורך בכך.

"זאת אופצייה שנלקחת ברצינות, אבל כמובן שנצטרך לדבר על כך עם פיפ"א. אנחנו מודעים למצבה של איראן בזירה הבינלאומית ויודעים שבחירה באיראן עלולה להוביל למחלוקת", סיפר המארגן הראשי של הטורניר, חסן אל ת'וואדי. "קיבלנו מספר הצעות, גם ממדינות שכנות, ואנחנו שוקלים את האפשרויות שלנו. שום דבר עוד לא הוחלט ויש לנו זמן. נתייעץ תחילה עם פיפ"א לפני שתתקבל כל החלטה".

אל ת'וואדי נשאל על האפשרות שהמונדיאל החורפי, שייצא לדרך ב-21 בנובמבר 2022, יוגדל מ-32 ל-48 נבחרות ואמר: "נכון לכרגע אנחנו מתכוננים לטורניר של 32 נבחרות, הפורמט הנוכחי, והכל הולך לפי התכניות. הגדלת מספר הנבחרות, אם תתקיים, תהיה החלטה משותפת שלנו ושל פיפ"א".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
בחורף, בלי מתקנים ובלי ישראלים? הכל על מונדיאל 2022 בקטאר
ליאונל מסי נבחר לשחקן העונה שעברה של "מארקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully