וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במ.ס אשדוד אחרי ההפסד לסכנין: "היינו נאיביים מדי"

עודד קוטר רשם ניצחון בכורה בליגת העל, כליבאת פירגן לו :"הוציא מאיתנו את המיטב". מילבסקי לא מוותר: "אם נמשיך להילחם, לא דואג לעתידי ולעתיד הקבוצה"

בובי מילבסקי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בדרך החוצה? מילבסקי/לירון מולדובן

מ.ס אשדוד ובני סכנין נפגשו הערב (שני) לקרב תחתית, הראשונה עם בובי מילבסקי על הקווים כשכיסאו מתנדנד, השנייה כבר העזיבה את המאמן הקודם שלה, בני בן זקן, ובמקומו עודד קוטר המאמן הזמני הדריך את השחקנים. במשחק מבולגן ולא איכותי, בני סכנין הייתה טובה יותר, ולמרות פיגור חזרה ל-1:3 ואחרי השוויון המפתיע של אשדוד ידעה לכבוש שוב כדי לנצח בצדק. כעת, נראה שמעמדו של מילבסקי מעורער אף יותר.

מילבסקי אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה. היינו תמימים מדי. חזרנו מ-1:3 ל-3:3, איבדנו ריכוז והפסדנו. מאכזב מאוד כי השחקנים נלחמו ונתנו את המאה אחוז. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה, ולכן זה נורמלי שאנחנו סופגים שערים כאלה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, מקווה שהפגרה תעזור לנו. אם נמשיך להילחם ככה, אני לא מודאג לעתידי ולעתיד הקבוצה".

בצד השני, עודד קוטר רשם ניצחון ראשון בקריירה שלו בליגת העל. המאמן המרוצה אמר: "כשהובלנו 1:3 זה היה נראה גמור, טעינו בהגנה והחזרנו את אשדוד למשחק. היה מטורף, יכולנו לכבוש גם חמישה או שישה שערים. אמרנו לשחקנים במחצית שהם צריכים להיות סבלניים יותר. יש כאן שחקנים טובים, כשיש להם גם ביטחון הם גם עושים דברים יפים". קוטר הוסיף על ההופעות האחרונות: "כדורגל זה עסק דינמי. לפעמים נראים טוב ולפעמים פחות. אני מרגיש שהצלחתי במבחן היום כי ניצחנו. שמח שהשחקנים נתנו את המעבר כי כשאתה במקום האחרון לפעמים הלחץ מקפיא אותך והם התגברו על זה"

עוד בנושא

חגיגת שערים בדוחא: בני סכנין גברה על מ.ס אשדוד 3:4
בבאר שבע בטוחים: זאת יכולה להיות נקודת המפנה של העונה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקני בני סכנין מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר חוגגים. אדריאן הרבשטיין
כליבאת וגדיר חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מוחמד כליבאת כובש שער הניצחון הוסיף: כליבאת: "אין ספק שעברו לנו סיוטים כשהם חזרו, אבל אני שמח שאחרי תקופה קשה בשבועות האחרונים, הצלחנו לנצח. יהרבה לחץ השתחרר מהשחקנים, מהצוות, מהקהל. נקלענו לסיטואציה לא פשוטה, ירדנו למקום האחרון, הייתה הרגשה שהכל מתרסק. ראיתי בעיניים של השחקנים דריכות השבוע, ידעתי שננצח, וזה בא לידי ביטוי במשחק". כליבאת פירגן למאמן הזמני קוטר: "עודד חי את המשחק, הוא החדיר בנו אמונה ותשוקה שהיו חסרים לנו בשבועות האחרונים. היינו מלאי מוטיבציה להצליח. ייאמר לזכותו שהוא מוציא מאיתנו את המיטב, בטח אחרי השפל שהיינו בו. ההנהלה תחליט אם הוא יישאר, אבל הוא בהחלט ראוי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully